Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En deze?

full
 
Is dat niet de Oostenrijks-Zwitserse grens bij Martina? Aansluiting van de 185 (Oostenrijk) op de 27 (Zwitserland)? Weet het niet zeker, heb wel tien van die grenspostjes gezien.


Helaas, die is het niet. meer naar het oosten !

Tip: Tunnel achter de grens is aan de Oostenrijkse kant
 
Laatst bewerkt:
Helaas, die is het niet. meer naar het oosten !

Tip: Tunnel achter de grens is aan de Oostenrijkse kant
Zeker weten dat het meer naar het oosten is? De grensovergang die ik aangaf ligt namelijk op het meest oostelijke puntje van Zwitserland. Ga je meer naar het oosten dan kom je in de grensstreek Oostenrijk/Italië, waar al jaren geen grenscontroles meer zijn. Er zijn nog wel oude gebouwtjes die niet meer gebruikt worden, maar dan zijn de slagbomen echt verdwenen (en op de foto nog aanwezig). Hetzelfde geldt voor de grensovergang met Duitsland. Nog meer oostelijker heb je de grens Slovenië Oostenrijk, maar dan zou er geen 'gasthof' staan aan de Sloveense kant.
 
Zeker weten dat het meer naar het oosten is? De grensovergang die ik aangaf ligt namelijk op het meest oostelijke puntje van Zwitserland. Ga je meer naar het oosten dan kom je in de grensstreek Oostenrijk/Italië, waar al jaren geen grenscontroles meer zijn. Er zijn nog wel oude gebouwtjes die niet meer gebruikt worden, maar dan zijn de slagbomen echt verdwenen (en op de foto nog aanwezig). Hetzelfde geldt voor de grensovergang met Duitsland. Nog meer oostelijker heb je de grens Slovenië Oostenrijk, maar dan zou er geen 'gasthof' staan aan de Sloveense kant.


Hoi, het is wel meer naar het oosten maar het is oostenrijk/italie , en de gasthof die je ziet, ligt in Italie.
 
jamaar, jamaar... je gaat men geschiedenis uitpluizen, zo is het idd een makkie
maar toch... het is idd deze trip... maar waar juist (tip moet je op de 2de foto zoeken)

Ik hoef alleen maar met mijn muis over de fotos te bewegen en hij geeft het al aan.
en inderdaad, daarna een korte google was voldoende voor je 3e foto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan