Het grote RA RA Waar Ben Ik Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
P1010684-700.jpg
 
Oh, je wil meer tips. Moet ik de tip nader toelichten

Googlen op Schwabenweg en Egg >>>>>>>........................brucke.
aah de Teufelsbrucke *D ... nog niet geweest :$ Zal er eens op letten als ik weer in de CH ben op de brommer :]
 
Laatst bewerkt:
Yep, in augustus een dag of 10 oostenrijk/zwitserland/italie.

Vakantie is op het werk goedgekeurd, nu thuis nog.........(vrouw blijft achter met drie kleine kids).

50 passentocht of iets dergelijks. Ben al aan het stoeien geweest in mapsource, maar kwam toen nog een leuke zwitserse site tegen met zeer veel passen en fotos, en wil daar ook wel het een en ander van meepikken.
Altijd leuk, is toch het gebied to be :]
Die site ken ik wel denk ik, ga je kleine en minder bekende passen bezoeken ?
 
Altijd leuk, is toch het gebied to be :]
Die site ken ik wel denk ik, ga je kleine en minder bekende passen bezoeken ?


www.motofun.ch Motorrad-Seiten von Hermann Ryter, Steffisburg, Pässe, Alpenpässe, Passfahrten, Touren, Karten, Bilder, Berichte, Motorradtouren

Van deze site wil ik wat plunderen. (niet alleen reeds eerder geplaatste foto's).

Ik heb eigenlijk de hele route via mapsource al klaar, maar niet eens echt gekekene welke passen er in zitten, zoveel mogelijk slingerwegen uitgezicht en alle steden gemeden.

Ik zou graag een europakaart voor de garmin hebben waar je als route optie "geen verkeerslichten" kunt selecteren.

Uh, volgens mij raken we hier offtopic !
 
Hey Cor :W , nog plannen voor 2011?

Hey Theo :W
Van de zomer in ieder geval een weekje met Horizon mee, waarschijnlijk de Dolomieten. Daarna of met een groep mee naar Oostenrijk of ik ga alleen door, misschien naar Spanje of zo. Weet het nog niet.

:]
 
Laatst bewerkt:
hoi allemaal
wat een leuk topic ik heb al veel bekende plaatsen voorbij zien komen
hier een foto genomen tijdens mijn vakantie met de motor

Foto-WAUYWRYO-D.jpg
 
Ha! Zijn we weer begonnen? :)

Heb echt geen idee waar die laatste is genomen. Een BMW op een gravelpad bij een meer; ik vrees dat ik iets meer nodig heb.

Ondertussen gooi ik deze er in:

full


Heeft iemand een idee?
 
\
Ha! Zijn we weer begonnen? :)

Heb echt geen idee waar die laatste is genomen. Een BMW op een gravelpad bij een meer; ik vrees dat ik iets meer nodig heb.

Zuidereiland, ver weg, tegenvoeters. Toeristiche attractie.......
Is dit bij Lake Taupo in New Zealand? Niet dat ik er ooit geweest ben, maar als je het hebt over tegenvoeters en als ik zo de begroeiing bekijk... dan zou dit zomaar een beredeneerd gokje kunnen zijn!

:]
 
West Plaza Drive
Mooresville, North Carolina 28117

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan