Mivv gp style demper R6 2003-2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

brulbeer

Die hard MF'er
5 jun 2010
840
0
Kerkdriel
Kerstaanbieding!

Omdat ik tegen wat anders aangelopen ben, bij deze mijn mivv dempertje te koop.

Deze demper is zijn leven ooit begonnen als mivv sportline demper, maar aangezien ik wat korters wilde heb ik er de slijptol ingezet ;)

Hij komt qua formaat overeen met de mivv gp demper, heeft geen e-keur maar wél een db-killer. Met de killer geplaatst is het geluid beschaafd sportief, zonder de killer kan ik het het beste omschrijven als LUID!! })

Alle toebehoren zitten er bij: Linkpijp, aansluitklem, veertje, bevestigingsbeugel en de db-killer.

Is bedoeld voor onder een r6 van de bouwjaren 2003 tot 2005.

Voor degenen die willen vragen: "past hij ook onder een.....?": de binnendiameter van de linkpijp is 53mm, de binnendiameter van het gedeelte van de demper waar de linkpijp in gaat is 55mm. Dus pak je schuifmaat en begin te meten :W

Lichte gebruikerssporen en hij kan een poetsbeurtje gebruiken, is zo onder de motor vandaan gekomen en in de schuur verdwenen.

foto's:
dsc01460l.jpg


dsc01461wi.jpg


dsc01462kz.jpg


en dat ziet er dan zo uit onder een r6:

dsc01456wj.jpg


dsc01457f.jpg


Kerstprijsje: 140 euro
 
ik ga vanavond ff meten :) als ik hem zo zie dan zou hij ook op mn Fazer 1000 moeten passen...
 
Laatst bewerkt:
je bedoelt de lengte van de link pijp?

afhalen kan in kerkdriel, en vanaf volgende week eventueel in arnhem
 
Zojuist even dat vieze ding uit de openingspost eens flink onder handen genomen, en er bleek onder die laag viezigheid warempel een prachtige mivv uitlaat te zitten!

dsc01471g.jpg


dsc01479o.jpg


dsc01476jq.jpg


Dus nu ook nog eens helemaal opgepoetst, en dat voor dezelfde prijs! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan