Set NIEUWE Michelin Pilot Power 2CT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingie

MF'er
24 sep 2006
41
0
Set NIEUWE Michelin Pilot Power 2CT. voor 270 euro
hardere compound in midden voor minder slijtage.
zachtere compound aan de zijkant voor meer grip.
Maat 120-70-ZR17 en 180-55-ZR17.


Als je wilt kan ik ze ook voor je monteren.
los wiel € 10.
als je met de motor komt ( brrrr) € 20 per wiel.
Op zondag kan ook.

Opsturen kan natuurlijk ook.

Ophalen kan in Maassluis (15km westelijk van Rotterdam).
SVP bellen op 06 2305 1955
of mailen : ingrid.pranger@12move.nl
 
Laatst bewerkt:
foto:
full
 
heb er opzich best belang bij, maar voor 230 euro koop je een nieuwe set thuisgeleverd en al, dus 270 lijkt me wat veel
 
Ralf, dat is waarschijnlijk niet de 2CT versie maar de gewone Power.
Rodamoto in Spanje bijvoorbeeld bied die gewone Power voor 230 aan, maar de 2CT types kosten daar ook 269.

Er zullen best bedrijven zijn die ze goedkoper kunnen leveren, maar ik heb geen bedrijf.
Ben gewoon een particulier die een nieuwe set banden over heeft en er een voordeel van maakt voor de mogelijke koper t.o.v. de nederlandse motorbedrijven. ( die rekenen rond of boven de 300 euro)

PS Je ziet op MF vaak dat mensen een topic of het aangebodene gaan afkraken omdat ze een andere mening hebben of dat het in hun ogen te duur is. Dat kan zijn, maar daarmee heeft de aanbieder negatieve reacties in zijn/haar topic die niet helpen het artikel te verkopen.
Wil jij svp dat niet doen?
Graag niet hierop verder gaan om mijn topic te vullen met negatieve reacties over de prijs.
Een geïnteresseerde moet zelf bepalen of mijn prijs interessant is. Daarbij kan ik ook de banden nog monteren en snel opsturen.

Oké?

groetjes Ingrid
 
Laatst bewerkt:
Ik ben absoluut niet je advertentie aan het afkraken, maar het betreft hier een openbaar forum, daarmee ben je blootgesteld aan allerlei meningen van menig aard. Ben je daar niet van gedient, dan moet je ze lekker op marktplaats zetten lijkt me.
Het betreft wel de 2ct, en de power pure hebje voor het zelfde bedrag op de mat liggen. (www.mopedreifen.de)
Succes met de verkoop!
 
Joh Ralf, je hebt je 50 cents bijgedragen. Als je nou geen interesse hebt in mijn aanbod, waarom dan je ( voor mij) niet positieve bijdrage plaatsen? :W
 
Laatst bewerkt:
opening bod 200,-

Bieden mag, maar het zijn gewoon nieuwe banden he.
Ik ben sinterklaas niet dus doe ik ze niet weg voor een erg lage prijs.
Ik wil er een voor nederlandse begrippen normale prijs voor vragen.
Ze worden rond de 300 aangeboden door diverse bedrijven. Heb ik er ook voor betaald.
Ik geef een geïnteresseerde dus 30 tot 50 euro korting.
Dat is toch netjes?

Groetjes Ingrid
 
Ja, maar wat heeft dat nou voor zin?
Zou je het zelf leuk vinden als een niet geïnteresseerde jouw aanbod onderuit haalt?

Nee ik zou dat inderdaad ook niet leuk vinden. Alleen zoals eerder aangegeven is dat een (in sommige gevallen nare) bijkomstigheid van spullen aanbieden op een forum.

Ik wil je wel succes wensen bij de verkoop :)
 
Tja, of dat nou klopt dat ze hier overal duurder zijn waag ik te betwijfelen. Ik zie bv. bij een forumdeelnemer al een lagere prijs......
 
Hoi Ingrid,

Aan de ene kant heb je gelijk: het is jouw aanbod. Aan de andere kant heb je de (negatieve) reacties ook zelf in de hand.
Ik weet helemaal (nog) niks van banden, maar kennelijk heb je ze te hoog geprijst.

opties:
* laat die prijs zo, maar accepteer blijkbaar de reacties. Het zijn goede banden en je kunt ze ook monteren dus je zal ze vast kunnen verkopen.
* verlaag de prijs, zodat de reacties positiever worden en misschien dat je ze wel sneller verkoopt.
* of hou ze zelf en dan maak je het minst verlies (want ik begrijp je wel, wie wil nu teveel verlies maken).
 
Hee Ingrid,

succes met de verkoop.

Gertie

PS
Groetjes aan Martin en voor jullie (en anderen ook natuurlijk :) ) een fijne jaarwisseling en veel succes voor het komend seizoen............
 
tja sommige mensen willen overal de hoofdprijs voor hebben ...en maar hopen dat een enkele sufferd hierin trapt..

zie ze zo vaak op marktplaats en diverse fora's

soms zijn ze zelfs zo brutaal om de nieuwprijs en of meer te vragen...

ik denk dat 230-240 euro een reele prijs is voor deze set ..dan ben je ze zo kwijt
waarom zou iemand 270 euro neertellen voor een particulier ..als je ze voor dezelfde prijs
via een webshop met garantie enz kan krijgen ...tja

in ieder geval heeeeeel veel succes met de verkoop want die heb je heel hard nodig met deze verkoopprijs
 
tja sommige mensen willen overal de hoofdprijs voor hebben ...en maar hopen dat een enkele sufferd hierin trapt..

zie ze zo vaak op marktplaats en diverse fora's

soms zijn ze zelfs zo brutaal om de nieuwprijs en of meer te vragen...

ik denk dat 230-240 euro een reele prijs is voor deze set ..dan ben je ze zo kwijt
waarom zou iemand 270 euro neertellen voor een particulier ..als je ze voor dezelfde prijs
via een webshop met garantie enz kan krijgen ...tja

in ieder geval heeeeeel veel succes met de verkoop want die heb je heel hard nodig met deze verkoopprijs
-O- Reageer dan niet, zo jammer dit soort topicvervuiling :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan