Waar zijn die mannen met de Russen toch gebleven?

Waar zijn de Russen?

  • Het is hier niet gezellig

    Stemmen: 7 16,7%
  • Ik heb geen Rus meer

    Stemmen: 13 31,0%
  • Andere dingen te doen, hij staat te verstoffen.

    Stemmen: 1 2,4%
  • Hij gaat niet meer stuk.

    Stemmen: 12 28,6%
  • Als hij kapot gaat ga ik dat hier niet zeggen!

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
Onderdelen zijn inderdaad spotgoedkoop . Via E-bay Duitsland koop je voor 65 euro twee nieuwe cilinders met zuigers om maar een voorbeeld te noemen . Natuurlijk gaat er nog wel eens wat kapot maar ik ben tot nu toe altijd rijdende thuis gekomen . Misschien als ik ooit rijk ben dat er wat anders komt maar dit was op dat moment 14 jaar geleden een zeer betaalbaar alternatief waar ik tot nu toe geen spijt van heb gehad.
 
met een nieuwe K100 zink je nog dieper.. mijnes is een 1985er..
dus ook werk zat aan.
maar zoals je weet heb ik aan Iwan duizenden manuren en legendarisch veel geld gespandeert en dat kreng bleef niet te vertrouwen. :( (net een vrouw)
Toch staat voor 100% vast dat er over een aantal jaren weer een zelfde rus voor de deur zal staan (al dan niet met bmw blok) O-)
heb inmiddels met de K al 200 x meer km's gemaakt dan in al de jaren dat ik Iwan in mijn bezit had. })


whahaha heb je nu al 200 meter gereden dan :P
 
Minstens , heb met sinterklaas nog met de sint in de bak gereden tijdens het sinterklaas feest bij mijn dochter op het werk . Heb ook nog met de toy run meegedaan , staat wel ergens op you tube . Ben nu bezig om er een trekhaak op te zetten voor mijn motoraanhanger . Weet ook wel dat het geen betrouwbare motoren zijn maar hij blijft leuk en hij is al 14 jaar in mijn bezit en zal ook nooit meer weggaan .
 
Hmmm je kan ze wel betrouwbaar maken.. maar dan moet je wel iets geld voor over hebben..
 
mis Iwan een beetje veel.
mis de ruimte, het comfort, en vooral het karakter..
hij was betrouwbaar in zijn onbetrouwbaarheid B|

Dat laatste ligt echt helemaal aan uzelf..
maar daar hebben we 't al over gehad.. ;)
 
Vandaag een hele zooi Russen gespot, hier op de camping Schoonerberg. Denk dat het een soort van treffen was. Zag er wel een paar die me bekend voor kwamen, alleen lag iedereen nog in ruste toen ik er op de trapfiets langs kwam
 
Okay, was dus inderdaad het voorjaarstreffen van de UDCN, vond het al zo opvallend om zoveel spannen in de buurt rond te zien rijden
 
Okay, was dus inderdaad het voorjaarstreffen van de UDCN, vond het al zo opvallend om zoveel spannen in de buurt rond te zien rijden


:Y ik heb toevallig afgelopen weekend een aantal blaadjes van een udcn lid gekregen om eens te kijken of ik daar nog wat kennis uit kan halen. Net zat ik de agenda door te lezen en zag ik ook dat het voorjaarstreffen was. ;)
 
Ik vond nog een oude foto.
Een van de voorkant.

full
 
yup, vooral de zomervakaties in de bergen staan me bij, kan wel eens kijken of ik wat foto's kan inscannen..
op de enfield kunnen we toch heel wat minder meenemen..
 
Sinds een week of drie bezig met het opknappen deze rus:

Foto-QSIEWUUE.jpg


Alleen is het wel bedoeld als solo-exemplaar, Want de keuze "bak of de andere motoren?" is uitgevallen in het voordeel van de GL1000 en de TRX. :X :]

Ik heb gewoon niet genoeg ruimte -O-
 
Laatst bewerkt:
Sinds een week of drie bezig met het opknappen deze rus:

[afbeelding]

Alleen is het wel bedoeld als solo-exemplaar, Want de keuze "bak of de andere motoren?" is uitgevallen in het voordeel van de GL1000 en de TRX. :X :]

Ik heb gewoon niet genoeg ruimte -O-
Het is ook wel een hele mooie. De druppeltank en de koplamp zijn toch wel het mooiste voor zo'n fiets.
 
Lees mijn topics even door, kun je de meeste problemen wel tackelen :+
 
Het is ook wel een hele mooie. De druppeltank en de koplamp zijn toch wel het mooiste voor zo'n fiets.


Dank je :)

Lees mijn topics even door, kun je de meeste problemen wel tackelen :+

Hahaha. Thanks. Heb ik ook gedaan... en nog wat meer zo links en rechts voordat ik begon. Daarom ook maar besloten om zaken als

dit:
Foto-DCN6WVDS.jpg


dit:
Foto-R6VBZDTP.jpg


en dit:
Foto-6IQ4SXUK.jpg


middels dit:
Foto-CHDD8ZHL.jpg


en dit:
Foto-R76OWRJS.jpg


hier in te veranderen:
Foto-LNWOO8Z6.jpg



Uiteraard met toevoeging van de nodige
Foto-AWDJRFKS.jpg


en
Foto-TLEHQRVJ.jpg


waar nodig.

en deze actie staat ook voor zaken als motorblok en versnellingsbak gepland.

en daarnaast ben ik ook bezig met:
Foto-PFO66JUR.jpg


Foto-ZQOANPCH.jpg


Foto-3L4K36HM.jpg




Oftewel:
Foto-WA3NIZH7.jpg


Ik kan nog even vooruit voordat er mee :] kan worden ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan