Waar zijn die mannen met de Russen toch gebleven?

Waar zijn de Russen?

  • Het is hier niet gezellig

    Stemmen: 7 16,7%
  • Ik heb geen Rus meer

    Stemmen: 13 31,0%
  • Andere dingen te doen, hij staat te verstoffen.

    Stemmen: 1 2,4%
  • Hij gaat niet meer stuk.

    Stemmen: 12 28,6%
  • Als hij kapot gaat ga ik dat hier niet zeggen!

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
leuk, goed bezig.. ik vraag me idd af of de bak goed blijft draaien als het warm wordt, maar gezien d etoleranties zal 't wel meevallen..
Een tip: de zijkleppers worden kanp heet. aanvullende spruitstukjes (15mm ofzo) en/of hitteschildjes (kant en klaar te koop)tussen cylinder en carburateurs is geen overbodige luxe. Naast vapour lock, het mengsel blijft constanter als de carbs minder heet worden. ;)
 
ben om eerlijk te zijn erg benieuwd of er nog verandering in de rus zit?
Hey Oma! Meer dan 14 dagen gelden?? Jàren geleden! (Excuus dus voor het omhoog halen van een heel oud topic)
Soms heeft een mens even iets anders te doen en soms duurt dat wat lang.

Onder de motto's "Maak af waar je aan begint", "Altijd netjes antwoorden als er iemand een vraag stelt" en "Beter laat dan nooit":

De motor ziet er nu zo uit

1k0.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg


Klaar voor wat benzine, een accu, afstellen en dan richting RDW.

Het hele traject in afbeeldingen staat overigens hier:
http://myalbum.com/album/hINR3gHAVxDP :) :]
 
Laatst bewerkt:
Oh, ik heb enige tijd geleden zo'n blok gekregen, blok is los ( koppen liggen er af, dus goed te zien ;) ), wel even cilinders honen en en nieuwe zuigerveren nodig volgens vorige eigenaar ( motorcolumnist Dolf Peeters ), geen kopbouten en echt alleen draaiend gedeelte, zonder dynamo etc. Nieuwe voet- en koppakkingen erbij.

Iemand interesse om te ruilen tegen doosje Balmoral Highlands ? Bij meerdere gegadigden ( _O- ) per opbod doosjes sigaren ;)

Alleen afhalen uiteraard.

Zal vanavond ff piccies schieten en hier posten voor de eventuele liefhebber.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Rus oekrainer heb ik laatst verkocht omdat ik in de garage geen plaats heb voor 2 spannen.

Was niks mee, maar niet helemaal mijn ding. Ik heb toch ook diverse Urals gehad en die bevielen mij prima.
 
Laatst bewerkt:
Als ik mensen met een Ural, Dnepr, of iets soortgelijks zie rijden, heb ik het idee dat dit veel makkelijker stuurt/rijdt, in vergelijking tot de zwaardere combinaties zoals ik er zelf 1 heb,zolang je er maar niet sportief mee gaat doen.

Klopt dit beeld?
 
Misschien wel, weet het niet. Ik heb één Ural met schommel gehad en diverse met telescoop vorken. Die laatste reden wat mij betreft makkelijker. Hoek van balhoofd is wel wat aangepast, solo rijden ze een beetje dwaas.

Voordeel is ook dat je niet echt hard kan, hard kan optrekken enz.. Daardoor mss minder kans op uitbreken en uit de bocht vliegen.
 
Oh, ik heb enige tijd geleden zo'n blok gekregen, blok is los ( koppen liggen er af, dus goed te zien ;) ), wel even cilinders honen en en nieuwe zuigerveren nodig volgens vorige eigenaar ( motorcolumnist Dolf Peeters ), geen kopbouten en echt alleen draaiend gedeelte, zonder dynamo etc. Nieuwe voet- en koppakkingen erbij.

Iemand interesse om te ruilen tegen doosje Balmoral Highlands ? Bij meerdere gegadigden ( _O- ) per opbod doosjes sigaren ;)

Alleen afhalen uiteraard.

Zal vanavond ff piccies schieten en hier posten voor de eventuele liefhebber.
Tss hebberd, zeker snel'iikke ikke ikke' geroepen toen het aanbid voorbij kwam, en daarna pas bedacht 'wat moet ik er eigenlijk mee?' _O-
 
Hee als je goed kijkt staat me stuk Russisch ijzer met tent er al.
(Denk dat deze foto rond 16-17 uur is genomen? !)

Was weer een goed en gezellig weekend!
 
Yep, we zaten in Kwadendamme. Prima lokatie, mooie omgeving. Lekker rondgespeeld op de grinddijkjes, smalle weggetjes in de omgeving.

voor de mensen die verontrust waren door de plaatselijk mistvorming. Onze Jupiterpiloot mocht ook weer eens mee. goed tegen de muggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan