Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 persoon, kamer maakt me niet uit, geen gps en dat was het wel denk ik.

kijk is hier dit lijstje effe invullen :+
voor aanmeldingen willlen wij het volgende weten:!
PB bericht graag naar
Dopey85

hoe wil je slapen:

. 1persoons kamer

. 2persoonskamer

. of maakt niks uit en gaan met meerderen op een kamer en voordeliger is

Overal waar ik nu heb gelezen heeft iedere kamer/hut een eigen douch toilet voorziening

Dan voor onze info willen we weten
. Kamervoorkeuze
. Je MF naam
. Je irl naam
. Je email adress
. Je 06 nummer
. Noodnummer familie/vrienden
. In welke groep wil je rijden
. En of je met navigatie rijd


dit wordt bijgehouden zodat we alles bij de hand hebben voor als er iets mag gebeuren of niet
Alvast bedankt
 
Maybe een domme vraag maar is dit nu inplaats van de newbie eifel rit of gaat dat ook komen oftewel allebij de ritten :P
 
en heb net een mail ontvangen van een heel ander hotel :+
Die las ook mee in het topic alleen die hebben vrij dure kamers -O-
Dat is niet mijn bedoeling en daarom een vriendelijk mailtje gestuurd dat het niet past in ons idee en als de kamers PP onder de 65 euro komen voor 2 nachten inc. ontbijd dan is het de moeite waard :+
 
NEWBIE Moezelrit2011

Gezelligheid op zijn best :+

large
Mooie foto! :P Gezelligheid! *O*

..dus ik wil wel mee, graag! Maar tot nu toe nog even ovb.. :$

Heb zo rond die tijd ook nog ander(e) ritje(s) staan..
 
*O* *O* *O* Heksen hotel heeft een optie die goed uit komt *O* *O* *O*
Alles staat nog open en heb tot 24 februari de tijd om me mensen in te schrijven :Y

Kan alles nog boeken en denk dat er zo i zo een slaapzaal bezet kan worden en sommige heb ik al begrepen dat ze in een 2persoons kamer appart wilde :+
Zal effe alle kosten is in de OP zetten en als we met meer dan 20 man komen dan heeft hij speciale prijzen voor ons!
En bedden heeft hij genoeg anders pakt hij de huisjes van de buren er ook nog bij *O*
 
hier een stukje uit de OP

Ziet er niet slecht uit: normaal gesproken ben je al gauw 35 tot 40 euro pp kwijt voor een kamer (ik wel tenminste :+ ).

BTW: slaapzaal trekt me niet zo; liever een (2-persoons)kamer (ook aangegeven in PB).

:W
 
Ziet er niet slecht uit: normaal gesproken ben je al gauw 35 tot 40 euro pp kwijt voor een kamer (ik wel tenminste :+ ).

BTW: slaapzaal trekt me niet zo; liever een (2-persoons)kamer (ook aangegeven in PB).

:W

ooh maar dan ga je ook nog iemand mee nemen *O*
Of betaalde voor 2 O-)
Anders zou ik gewoon voor een 1persoonskamert gaan :+
 
Laatst bewerkt:
ooh maar dan ga je ook nog iemand mee nemen *O*
Of betaalde voor 2 O-)
Anders zou ik gewoon voor een 1persoonskamert gaan :+

Ik heb er geen bezwaar tegen om met iemand een kamer te delen; maar een 1 persoonskamer is ook OK. Dan hou ik in ieder geval niemand wakker als ik snurk; waarvan ik trouwens niet weet of ik dat doe, want als ik slaap hoor ik niets :+

:W
 
Ik heb er geen bezwaar tegen om met iemand een kamer te delen; maar een 1 persoonskamer is ook OK. Dan hou ik in ieder geval niemand wakker als ik snurk; waarvan ik trouwens niet weet of ik dat doe, want als ik slaap hoor ik niets :+

:W

*D Komt goed zet jouw gewoon op een 1 persoonskamer :+
Want zelf ga ik voor de slaapzaal en als ik snurk hebben ze gewoon pech gehad :+

Ps Als je iemand kent die mee wilt gewoon mee nemen he ;)
Hoe meer man hoe meer vreugd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan