compacte geremde trailer voor crossmotor, 100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Z-ander

MF veteraan
22 dec 2003
2.673
0
Terneuzen
goedendag,

Wegens aanschaf nieuwe aanhangwagen met bak verkoop ik mijn trailertje wat ikzelf heb gebruikt voor het vervoer van mijn crossmotor.

Het onderstel is geremd en afkomstig van een vouwwagen, onderstel is gegalvaniseerd.

Het is geen prachtige trailer maar perfect voor het vervoperen van een crossmotor, supermotard of een andere motor met niet te brede banden ivm de breedte van de goot.

Heb voorop een buis gelast met 2 ogen zodat je hem stevig in de vering kunt trekken.

voor het mooie kun je er nog 2 houten platen op maken naast de goot of hem helemaal verven.

zit een reserve wiel bij en voorzien van verlichting welke naar behoren werkt.

full
 
Ik zet hem ff op ZMVC................wie weet want dit is een buitenkans :)

thnx freak!

zit ik meteen in de juiste doelgroep aangezien de kar dus in zeeland staat. 8-)

owja ik wilde zelf perse zown trailertje omdat deze lekker smal is(toch stabiel omdat hij niet zo hoog is) en neemt dus niet al veel ruimte in beslag, zeker als je de buis aan de voorzijde zou inkorten, wat goed mogelijk is, heb je helemaal een compacte trailer.

basis is gewoon allemaal van een goede geremde vouwwagen dus dat is gewoon allemaal degelijk.
 
Sander, hier ben ik al,
is voor mij OK hoor!

graag mailtje met je tel.nr of gegevens, zodat ik contact met je kan opnemen!
celsa@telenet.be
 
Laatst bewerkt:
Sander, hier ben ik al,
is voor mij OK hoor!

graag mailtje met je tel.nr of gegevens, zodat ik contact met je kan opnemen!
celsa@telenet.be

ik heb je een mailtje gestuurd, je was de eerste dus je mag hem komen ophalen. :)

Blijkbaar istie nogal geliefd want heb meteen al behoorlijk wat PB reacties, maar helaas voor jullie heren, Celsta is de eerste dus die mag hem kopen.

grtz Sander
 
Laatst bewerkt:
ik heb je een mailtje gestuurd, je was de eerste dus je mag hem komen ophalen. :)

Blijkbaar istie nogal geliefd want heb meteen al behoorlijk wat PB reacties, maar helaas voor jullie heren, Celsta is de eerste dus die mag hem kopen.

grtz Sander

- Okido Sander, ik spreek verder met je af via andere weg!

- Sorry jongens! O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan