Dit onderwerp is gesloten.
quote:RetepV schreef op 14 juni 2012 @ 18:24:
Tijdje terug in Duitsland, een dikke Porsche 959. Reden op de snelweg 150 ofzo. Reden we de Porsche toevallig voorbij en vlak daarna op het gas. 15 minuten 285 (volgens de teller dan) gereden, helemaal weggedoken achter de kuip. Toen vonden we het wel genoeg. Dus ik ga rechtop zitten en van het gas af.
Zie ik die fscking Posrche gewoon nog steeds 50 meter achter me hangen...Die had de hele weg achter ons gehangen, en omdat we achter de kuip weggedoken zaten zagen we natuurlijk alleen maar de wolken in de spiegel.
quote:PeeJay schreef op 14 juni 2012 @ 18:33:
[...]
En als je naar rechts was gegaan, dan was die 959 je geheid voorbij gekomen terwijl je 285 op de teller had

quote:cbaas schreef op 13 juni 2012 @ 20:50:
gister tegen een dikke BMW 5 serie kwam s ochtends naast me staan op de singel toen ik naar het werk reed.. ik keek een keer op zij en toen met mijn ogen vastgespijkert op het stoplicht... sprong op groen.. mijn kawa sprong vooruit met een powerwheelie door naar de 2de versnelling en jammer genoeg was het toen stipjes werk
toch leuk geprobeerd..
Sheldon for president!
quote:pim_smeets schreef op 14 juni 2012 @ 17:55:
Kwam net terecht in een Bugatti rally-achtig iets. Ik sloot aan achter een drietal dat aardig aan het doorrijden was. Maar tering jantje wat zijn die dingen nog snel voor 80 jaar oude machines! En ze hadden ook een prima bochtensnelheid met die dunne bandjes. Stinken deden ze ook, dus ben er toch maar voorbij gegaan.
quote:RetepV schreef op 14 juni 2012 @ 18:24:
Tijdje terug in Duitsland, een dikke Porsche 959. Reden op de snelweg 150 ofzo. Reden we de Porsche toevallig voorbij en vlak daarna op het gas. 15 minuten 285 (volgens de teller dan) gereden, helemaal weggedoken achter de kuip. Toen vonden we het wel genoeg. Dus ik ga rechtop zitten en van het gas af.
Zie ik die fscking Posrche gewoon nog steeds 50 meter achter me hangen...Die had de hele weg achter ons gehangen, en omdat we achter de kuip weggedoken zaten zagen we natuurlijk alleen maar de wolken in de spiegel.
quote:PeeJay schreef op 14 juni 2012 @ 18:33:
[...]
En als je naar rechts was gegaan, dan was die 959 je geheid voorbij gekomen terwijl je 285 op de teller had

quote:Taglioni schreef op 14 juni 2012 @ 20:25:
[...]
Woon je toevallig in het zuiden? Heb je mn buurman misschien ingehaald, hehe. Mag ik vragen waar dat was?
quote:HuibertCR schreef op 14 juni 2012 @ 23:51:
Een Prius.. op de dijk, vanaf een rotonde. Ik kon hem met mijn 25kw motor nog gewoon bijhouden, alhoewel dat ding toch nog best aardig trok (of dat lijkt natuurlijk zo omdat mijn motor maar max 25kW levert)
Was een klein stukje met m'n zus aan het rijden, maar die had blijkbaar geen zin om mee te racen, dus gas er na ff maar weer afgehaald en gewacht op zusterlief. Al met al verraste die Prius me nog wel met wat die kon, maar had hem er denk ik wel uit kunnen trekken![]()
Hoopte op de heenweg nog op een stoplichtsprintje, maar er was helaas niemand die zich uitgedaagd voelde door mijn grommende motor
quote:Un-X schreef op 15 juni 2012 @ 13:13:
[...]
Ook met een 25kW zou je dubbel en dwars over de Prius heen moeten gaan.
The Stick
quote:Denko schreef op 15 juni 2012 @ 15:35:
Een mercedes met 6.3L AMG motor.
Ging behoorlijk hard, ging ook aardig gelijk op, ik iets sneller in het begin (oprit) hij haalde me in bij zo een 180, toen ook maar gelijk opgegeven, dat is grote jongens speelgoed, daar doe ik niet meer mee.
quote:
Speed is Nothing Without Style
quote:pim_smeets schreef op 15 juni 2012 @ 19:14:
Gaar wijf? Jij bent zelf ook aardig debiel als ik het zo lees. Ervoor gooien zonder ruimte ( want je hoopt niks te raken) en dan op de rem trappen als je er eenmaal voor zit.
quote:Mystical schreef op 15 juni 2012 @ 20:59:
Gister op de autobahn op weg naar huis.
Zag verderop een Zwarte Audi R8 staan, ik denk dat moet kunnen met mijn 600![]()
Hij ziet mij aankomen en gaat zelfs iets aan de kant![]()
Als ik er naast rij geeft die even gas, heerlijk geluidgrote grijns in die auto
Maar geen match voor mij en ik passeer met 30km/h tussen de file door![]()
True story
quote:jorikj schreef op 15 juni 2012 @ 17:20:
gisteren mijn nieuwe pak op gehaald in Tilburg..
( reed overigens met de auto.)
en net voor tilburg heb je een grote rondweg, bij de stoplichten is dat 3 baans.
ik kwam eraanrijden en zette hem op de meest linkse baan.
- helemaal recht een bmw x5
- in het midden ( naast me ) een golf mk4 1.6 benzine.
- ik de container van mijn ouders zafira 2.2![]()
dus groen, en dat vrouwtje gooide het gas erop echt niet gezond..![]()
dus ik dacht derachteraan, ( het blijft een zeecontainer waar je mee rijd, maar zelfs dat beestje komt nog van zijn plek. )
en doortrappen naar zijn 2, 80km/u doortrappen naar zijn 3, en dat vrouwtje ging nogsteeds door..
maar ik moest met een honderd meter invoegen, ik lag al bijna voor dat vrouwtje maar als ik nu naar rechts ging zat die nog in de zeikant.
dus ik knipperlicht uit maar ze ging niet remmen of een baan opzij ( want de baan naast haar was dus helemaal leeg.. )
dus ik trok hem nog iets door, en toen heb ik voor de golf geslingert in de hoop dat ik niks ging raken.![]()
iets op de rem gestampt en pas een honder meter verder naar rechts gegaan..
toen kwam ze er boos voorbij en toen ben ik er nog even achteraan gereden,
maar op een gegeven moment reden we 160 170 en toen heb ik het gas los gelaten, maar zei ging echt fiks door..
gaar wijf
The Stick
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1