Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Welk koekblik probeerde jou er uit te trekken? [deel 2]

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

yzf 600 r Thundercat

Reg. datum:
23 sep. 2009
quote:
cropolite schreef op 14 augustus 2012 @ 11:12:
Tijdje terug een Tesla roadster die een vriend van me had 'gewonnen' voor een weekendje, was zelfs nog met de rf 600 en heb het op beeld :)

Maar verbaasde me wel over de snelheid waarmee dat eco-race-blikje optrekt :O Helaas niet snel genoeg voor hem :p

elektromotor he ;) Volop koppel onderin en vermogen overal *O*

0-100 in 3.9 sec :}
Yamaha Thundercat | Mooie camping in prachtige motorvriendelijke omgeving: camping-choranche

Reg. datum:
30 mrt. 2009
ja echt wel een super vet ding, mocht er alleen niet inrijden :( Vriend moest een contract ondertekenen dat alleen hij en naaste familie (1e graads) erin mocht rijden......

Wel leuk om door de stad te rijden in de Tesla als begin twintigers, lekker veel bekijks :P
Kawasaki LTD 454 1986 Suzuki gs 500 1993 Suzuki Rf 600 R. 1996 Yamaha YZF Thunderace 1997

ex dikke viefhonderd

Reg. datum:
24 okt. 2003
quote:
Gilles schreef op 14 augustus 2012 @ 10:58:

[...]

:^ Daar hoef je em niet eens voor te starten. Net zoiets als euroshopper-cola met Coca Cola vergelijken :N

Waarom wel motoren met auto's vergelijken dan??, das nog dommer
nog steeds op twee wielen

de la Tourette

Reg. datum:
21 okt. 2002
quote:
h@rtstikke gek schreef op 14 augustus 2012 @ 15:48:
Waarom wel motoren met auto's vergelijken dan??, das nog dommer

Daar heb je gelijk in, maar dat is nu eenmaal het topic -O-
Meer dan 425 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3769 recensies... Hier!
F700GS

Gsx-r 750 k9

Reg. datum:
03 sep. 2009
afgelopen zondagavond terugrijdendvanaf Rockanje naar Rotterdam...ik voeg in op de N15 voor de Tomassentunnel en zie een Passat CC met hoge snelheid voorbij komen...dus ik erachteraan...ding wkam leuk vooruit ik denk de 2.0turbo versie of als tie echt smaak had misschien de r36 versie...tot aan afslag Hoogvliet lekker geracet samen was leuk. UITERAARD was hij geen partij O-)

Reg. datum:
12 mei. 2005
Jaguar XF 5.0. Volgens mij dan. Hij deed zijn best, maar mijn Sportster 883 was sneller. Nouja, de eerste paar honderd meter dan :$

de la Tourette

Reg. datum:
21 okt. 2002
quote:
Syntax schreef op 15 augustus 2012 @ 16:19:
Jaguar XF 5.0. Volgens mij dan. Hij deed zijn best, maar mijn Sportster 883 was sneller. Nouja, de eerste paar honderd meter dan :$

Het gaat toch om "eruit trekken" ... wat mij betreft gaat dat om het optrekken, dus dan heb je toch gewonnen :P (preek een beetje voor eigen parochie ook, wegens gebrek aan topsnelheid :P)
Meer dan 425 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3769 recensies... Hier!
F700GS

M 1800 R

Reg. datum:
05 feb. 2012
quote:
Gilles schreef op 16 augustus 2012 @ 08:51:

[...]

Het gaat toch om "eruit trekken" ... wat mij betreft gaat dat om het optrekken, dus dan heb je toch gewonnen :P (preek een beetje voor eigen parochie ook, wegens gebrek aan topsnelheid :P)

:^

zelfde hier , trekkracht genoeg , dus daar geen problemen , Top is maar 225

Veho ergo sum

Reg. datum:
14 jul. 2006
quote:
Gilles schreef op 16 augustus 2012 @ 08:51:

[...]

:Y

Optrekken van 0 naar 200...

:P
Ducati Multistrada milleduecento 2010 & Settecento quarantanove biposto 2007

Ik wil ringen!!!!

Reg. datum:
30 okt. 2003
Ingang Nordschleife, porsche GT3 RS moest serieus hard op t gas om er bij te blijven, en dat lukte *O* althans tot de eerste bocht opdoemde -O-
oggi mi sento un dio, domani non sto nemeno in piedi.

Veho ergo sum

Reg. datum:
14 jul. 2006
quote:
Luigibernau schreef op 16 augustus 2012 @ 13:43:
Ingang Nordschleife, porsche GT3 RS moest serieus hard op t gas om er bij te blijven, en dat lukte *O* althans tot de eerste bocht opdoemde -O-

Bekend verhaal...

DSC00714 3.JPG
Ducati Multistrada milleduecento 2010 & Settecento quarantanove biposto 2007

The dream of power...

Reg. datum:
14 feb. 2008
quote:
Tijdje terug een Tesla roadster die een vriend van me had 'gewonnen' voor een weekendje, was zelfs nog met de rf 600 en heb het op beeld :)

Maar verbaasde me wel over de snelheid waarmee dat eco-race-blikje optrekt :O Helaas niet snel genoeg voor hem :p

quote:
wesleyc schreef op 14 augustus 2012 @ 11:37:

[...]

elektromotor he ;) Volop koppel onderin en vermogen overal *O*

0-100 in 3.9 sec :}

Strange, een RF 600 r (daar gaat het toch over he?) gaat van 0-100 in 3.9 seconden volgens meeste websites.

Een Tesla doet dat ook...
( 0 to 60 mph (0 to 97 km/h) in 3.7)
( 0-100 in 3,9 sec).

Dus vanuit stilstand, acht ik de kans klein dat je wint (of dat je maat de gaspedaal kwijt was ;) )

vanuit rijdende positie kan ik nog voordeel van de twijfel geven, alhoewel zo'n elektro motor natuurlijk altijd zijn kracht heeft...

vind het dus een rare race :p
And that's the way the cookie crumbles...

Reg. datum:
24 mei. 2010
ik heb met mijn honda SLR wedstijdje gedaan met een landrover uit de jaren 80 met een lekker dampende diesel!
eerste meters waren voor mij maar bergje op werd wat lastig met mijn wegbandjes. het vlakkere stuk ben ik hem uit het oog verloren maar bij de plas haalde ie me weer in. en dat een rond je of drie!
was leuk!!

oh, locatie: de kuil in ijmuiden! :9
if you haven't got a screw loose, you're probably tied up to much!..

Honda CBR 1000 F

Reg. datum:
22 jan. 2012
Stond van de week in Amsterdam, Piet Heinkade -> Panamalaan, kwam op een rood verkeerslicht af met één auto ervoor op de rechterbaan. Ik denk wat ruik ik toch... Een dikke, dikke walm wietlucht uit een oude stoffige Hyundai (ik denk Excel) met een barst in de achterruit en de uitlaat bijna op de grond, en Frans kenteken. Ik ga er naast staan op de linkerbaan en wuif met een brede grijns mijn hand voor mijn gezicht (het internationale "wat een lucht!"-gebaar). Zitten er vier knetterstonede fransozen in, alle vier een joint in hun waffel. Ik vond 't wel grappig. Wat ik niet wist was dat zij (blijkbaar) dachten "die gaan we er eens uittrekken". Ik ben wel van het vlot (niet hard maar gewoon vlot) wegtrekken bij stoplichten, maar verwachtte absoluut geen wedstrijd. Dus het wordt groen, en ik trek op. Hoor ik rechtsachter me hartverscheurend piepende banden. Toen werd het me duidelijk dat ze een wedstrijdje wilden. Aangezien we op honderd meter een volgende kruising hebben had ik geen zin dus ik ik hield rustig in en liet alvast gas los. De Fransozen kwamen mij met een rotgang rechts voorbij stuiven, zagen het rode licht nogal laat, gingen vol op de rem en kwamen halverwege het zebrapad tot stilstand. Toen opeens een harde knal en een rookpluim onder de motorkap vandaan. (/edit: weet niet zeker of de knal en de rookpluim met elkaar te maken hadden, het ging nogal snel allemaal, knal kan ook totaal ergens anders vandaan zijn gekomen, en ik weet geen bal van de techniek van verbrandingsmotoren :) ) Ik heb nog nooit vier Fransozen zo zien schrikken! :) Ik schrok zelf ook behoorlijk. Ben doorgereden, realiseerde me pas na een minuut dat ik misschien even had moeten blijven om te helpen. Omgekeerd, maar toen ik terugkwam stond er al politie bij. Zo te zien hadden ze hem niet meer aan de praat gekregen :)
SadBunny wijzigde dit bericht op zondag 19 augustus 2012 05:30 (6%)
Reden: typo
awk 'BEGIN { geluk=100; ervaring=0; while ( geluk > 0 ) { geluk --; ervaring += (100-ervaring) / 20; printf ("Geluk: %3i Ervaring: %3i\n", geluk, ervaring); } }'

KEN' r.

Reg. datum:
22 nov. 2011
Een motorscooter van mijn R6 25KW. De verhalen die die gast thuis gaat vertellen :+
R6'09 - "Everything should be made as simple as possible, but no simpler."

90°

Reg. datum:
18 sep. 2002
quote:
SadBunny schreef op 19 augustus 2012 @ 03:27:
Stond van de week in Amsterdam, Piet Heinkade -> Panamalaan, kwam op een rood verkeerslicht af met één auto ervoor op de rechterbaan. Ik denk wat ruik .. :)

Motor was ook stoned :+
Voetjes zoom gebruiken (en zorgen dat je niet de afgrond in dondert)

Reg. datum:
24 aug. 2011
Gister reed ik vanuit de A16 de A59 op richting oosterhout. Toen ik in mijn spiegels keek zag ik alleen een dak van een auto. Toen ik iets beter ging kijken zag ik dat er een grijze Audi R8 achter me reed. Ben maar naar rechts gegaan om vervolgens vol met hem mee te gaan. Heb leuk kunnen bij blijven in de 4e versnelling. Bij 170 vond ik 't leuk geweest:w kwam hem bij de eerste de beste langzame auto links weer tegen. Weer het gas erop.
Opnieuw netjes erachter kunnen blijven.

Was overgens een R8 met 4 uitlaatjes. Ik reed op een z1000 2007

Wat stuitert die z1000 zeg bij 150+. Mij is verteld dat het door de vering komt?

Always in heaven

Reg. datum:
15 mrt. 2005
Gisterochend op de Graafse weg in Nijmegen probeerde een Renault 5 (ja, er rijden er nog een paar rond) het met een stoplichtsprint.
Sorry, maar die moest ik gewoon laten winnen en dat was nog best lastig.
I'm not weird, Í'm a limited edition

Daytona 675 SE

Reg. datum:
04 apr. 2006
quote:
erikjeeh schreef op 19 augustus 2012 @ 11:25:
Gister reed ik vanuit de A16 de A59 op richting oosterhout. Toen ik in mijn spiegels keek zag ik alleen een dak van een auto. Toen ik iets beter ging kijken zag ik dat er een grijze Audi R8 achter me reed. Ben maar naar rechts gegaan om vervolgens vol met hem mee te gaan. Heb leuk kunnen bij blijven in de 4e versnelling. Bij 170 vond ik 't leuk geweest:w kwam hem bij de eerste de beste langzame auto links weer tegen. Weer het gas erop.

Wat stuitert die z1000 zeg bij 150+. Mij is verteld dat het door de vering komt?

die met 4 uitlaten is blijkbaar de zwakke versie, de 4.2 V8, had het net andersom verwacht
(2 uitlaten is 5.2 V10 Lambo)

trouwens aan 150+ lijkt me al erg snel, zelfs mijn gs500 begon pas te zwabberen aan +160
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Reg. datum:
10 aug. 2012
een nissan gtr op de randweg in haarlem, hij won en niet zon beetje ook.
dat ding kan zo laat en hard remmen niet normaal, het optrekken lukte nog wel maar toen ik moest remmen ging hij nog even vrolijk door :X
zomer=yamaha r1 rn09 winter=kawa gpz500s

STABILAC

Reg. datum:
12 mrt. 2004
quote:

Laatst zat er eentje voor me op de snelweg ... toen hij vrij baan kreeg gaf hij verkwistend electriciteit ... in m'n zesde versnelling (bij 100) kon ik nog niet voluit aan het gas gaan hangen ... Wat zijn dat zielig trage bakken, zeg ...
People who fit in with their communities have insufficient motivation to risk their psyches in creating something truly new, while those who are out of sync are driven by the constant need to prove their worth.

Shifting Gear.

Reg. datum:
25 jul. 2010
quote:
erikjeeh schreef op 19 augustus 2012 @ 11:25:

ff probere de vering bij te stellen.. bij 150 lijkt me erg snel idd..
Gehad: CB500, GPZ500S Nu in bezit: 900rr Fireblade, XJ900

a.k.a "Het Anker"

Reg. datum:
27 dec. 2006
quote:
Koeno schreef op 16 augustus 2012 @ 15:10:

[...]

[...]

Strange, een RF 600 r (daar gaat het toch over he?) gaat van 0-100 in 3.9 seconden volgens meeste websites.

Een Tesla doet dat ook...
( 0 to 60 mph (0 to 97 km/h) in 3.7)
( 0-100 in 3,9 sec).

Dus vanuit stilstand, acht ik de kans klein dat je wint (of dat je maat de gaspedaal kwijt was ;) )

vanuit rijdende positie kan ik nog voordeel van de twijfel geven, alhoewel zo'n elektro motor natuurlijk altijd zijn kracht heeft...

vind het dus een rare race :p

Waarschijnlijk stond de Tesla niet in de Performance stand... ;)
I'm a bombtechnician; if you see me running, you'd better catch up. Tie-rip tjoening too the max.

Daytona 675 SE

Reg. datum:
04 apr. 2006
zo sterk is een gewone tesla ook niet, is normaal dat je niet volle gas moet geven
Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Reg. datum:
30 mrt. 2009
Voor de twijfelaars heb ik vast nog het filmpje ergens tussen de troep op mijn Hdd. Kan ook zijn dat de Tesla niet op de performace mode stond. Staat me wel iets bij dat hij niet helemaal volgeladen was :) Maar het viel mij nog reuze mee hoe vlot dat ding is in performance mode ;)
Kawasaki LTD 454 1986 Suzuki gs 500 1993 Suzuki Rf 600 R. 1996 Yamaha YZF Thunderace 1997

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.