Dit onderwerp is gesloten.
quote:cropolite schreef op 14 augustus 2012 @ 11:12:
Tijdje terug een Tesla roadster die een vriend van me had 'gewonnen' voor een weekendje, was zelfs nog met de rf 600 en heb het op beeld
Maar verbaasde me wel over de snelheid waarmee dat eco-race-blikje optrekt :O Helaas niet snel genoeg voor hem :p
ex dikke viefhonderd
quote:Gilles schreef op 14 augustus 2012 @ 10:58:
[...]
Daar hoef je em niet eens voor te starten. Net zoiets als euroshopper-cola met Coca Cola vergelijken
quote:h@rtstikke gek schreef op 14 augustus 2012 @ 15:48:
Waarom wel motoren met auto's vergelijken dan??, das nog dommer
Gsx-r 750 k9
quote:Syntax schreef op 15 augustus 2012 @ 16:19:
Jaguar XF 5.0. Volgens mij dan. Hij deed zijn best, maar mijn Sportster 883 was sneller. Nouja, de eerste paar honderd meter dan
quote:Gilles schreef op 16 augustus 2012 @ 08:51:
[...]
Het gaat toch om "eruit trekken" ... wat mij betreft gaat dat om het optrekken, dus dan heb je toch gewonnen(preek een beetje voor eigen parochie ook, wegens gebrek aan topsnelheid
)
quote:Gilles schreef op 16 augustus 2012 @ 08:51:
[...]
Het gaat toch om "eruit trekken" ... wat mij betreft gaat dat om het optrekken, dus dan heb je toch gewonnen(preek een beetje voor eigen parochie ook, wegens gebrek aan topsnelheid
)
Ik wil ringen!!!!
quote:Luigibernau schreef op 16 augustus 2012 @ 13:43:
Ingang Nordschleife, porsche GT3 RS moest serieus hard op t gas om er bij te blijven, en dat luktealthans tot de eerste bocht opdoemde
Tijdje terug een Tesla roadster die een vriend van me had 'gewonnen' voor een weekendje, was zelfs nog met de rf 600 en heb het op beeld
Maar verbaasde me wel over de snelheid waarmee dat eco-race-blikje optrekt :O Helaas niet snel genoeg voor hem :p
quote:wesleyc schreef op 14 augustus 2012 @ 11:37:
[...]
elektromotor heVolop koppel onderin en vermogen overal
0-100 in 3.9 sec
quote:SadBunny schreef op 19 augustus 2012 @ 03:27:
Stond van de week in Amsterdam, Piet Heinkade -> Panamalaan, kwam op een rood verkeerslicht af met één auto ervoor op de rechterbaan. Ik denk wat ruik ..
quote:erikjeeh schreef op 19 augustus 2012 @ 11:25:
Gister reed ik vanuit de A16 de A59 op richting oosterhout. Toen ik in mijn spiegels keek zag ik alleen een dak van een auto. Toen ik iets beter ging kijken zag ik dat er een grijze Audi R8 achter me reed. Ben maar naar rechts gegaan om vervolgens vol met hem mee te gaan. Heb leuk kunnen bij blijven in de 4e versnelling. Bij 170 vond ik 't leuk geweest:w kwam hem bij de eerste de beste langzame auto links weer tegen. Weer het gas erop.
Opnieuw netjes erachter kunnen blijven.
Was overgens een R8 met 4 uitlaatjes. Ik reed op een z1000 2007
Wat stuitert die z1000 zeg bij 150+. Mij is verteld dat het door de vering komt?
quote:erikjeeh schreef op 19 augustus 2012 @ 11:25:
Gister reed ik vanuit de A16 de A59 op richting oosterhout. Toen ik in mijn spiegels keek zag ik alleen een dak van een auto. Toen ik iets beter ging kijken zag ik dat er een grijze Audi R8 achter me reed. Ben maar naar rechts gegaan om vervolgens vol met hem mee te gaan. Heb leuk kunnen bij blijven in de 4e versnelling. Bij 170 vond ik 't leuk geweest:w kwam hem bij de eerste de beste langzame auto links weer tegen. Weer het gas erop.
Opnieuw netjes erachter kunnen blijven.
Was overgens een R8 met 4 uitlaatjes. Ik reed op een z1000 2007
Wat stuitert die z1000 zeg bij 150+. Mij is verteld dat het door de vering komt?
quote:Koeno schreef op 16 augustus 2012 @ 15:10:
[...]
[...]
Strange, een RF 600 r (daar gaat het toch over he?) gaat van 0-100 in 3.9 seconden volgens meeste websites.
Een Tesla doet dat ook...
( 0 to 60 mph (0 to 97 km/h) in 3.7)
( 0-100 in 3,9 sec).
Dus vanuit stilstand, acht ik de kans klein dat je wint (of dat je maat de gaspedaal kwijt was)
vanuit rijdende positie kan ik nog voordeel van de twijfel geven, alhoewel zo'n elektro motor natuurlijk altijd zijn kracht heeft...
vind het dus een rare race :p
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1