MF Gooi en Vechtstreek deel *91*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pinksteren/ Hemelvaart ?
}) einde mei begin juni is wel een mooie periode denk k.. Weet niet hoe de rest hierover denkt. Polletje opgooien maar in het volgende topic?
Vorig jaar met de 1e week van mei was erg koud vond ik zelf... Ook nat daaro
 
Die kleine kutletters ben ik trouwens ook meer dan zat.

Als je wil opvallen kan het ook best anders :Y
:^

zwaar irritant

Ik zit @#$% tegen een leesbril aan te hikken en dan krijg je die kleine @#$% letters :(
 
Laatst bewerkt:
'navond! :W X, gefeli met je nieuwe bus! Zelf net een uurtje thuis. Pittig ritje vanuit amsterdam met een beslagen vizier en een sneeuwbui onderweg. Maar goed, in één stukje thuis. Nu lekker slapen. Trusten all!
 
'navond! :W X, gefeli met je nieuwe bus! Zelf net een uurtje thuis. Pittig ritje vanuit amsterdam met een beslagen vizier en een sneeuwbui onderweg. Maar goed, in één stukje thuis. Nu lekker slapen. Trusten all!
ik vind je top,ik kijk iedere morgen naar buiten of ik al durf te rijden maar ik durf nog niet.
kom veel enge stukjes tegennog steeds met de auto vooral in de ochtend.
respect ik reed in dezelfde sneeuwbui als jij kom ook net terug
 
Aaf! :W

Polletje over voorjaarsweekendjeweg! *O* Niet alleen datum maar ook bestemming? (Eifel of Luxemburg) :?

Ben overigens aan het kijken voor een lang weekend in Schotland, maar met alleen al een overtocht van ca 350 euries is 4/5 dagen wel erg kostbaar :/ tel daarbij op de overnachtingen, eten, drinken en brandstof, dan is een lang weekend in D of L een stuk goedkoper/aantrekkelijker! :Y

@ Schaatsuitje: ik weet uit ervaring dat 2 - 2,5 uur schaatsen in de avond heel erg leuk (Thialf en Vechtsebanen) en qua tijd meer dan genoeg is. :Y Nu nog piketdienst ruilen :X
 
Laatst bewerkt:
:+ na een half uur ben ik al bekaf :')


@ Schotland: :9











@ Jopje: kijk je wel uit? Dood eng met sneeuw :/










@ Teun: 't park af wordt al een hele prestatie :')
 
Schotland is erg mooi. Ben daar al een keer geweest met de motor. Maar je moet het daar erg treffen wat betreft het weer. Het is daar niet voor niets zo groen haha. Enne verkeersovertredingen worden flink zwaar bestraft daar.. Voor de rest top!
 
Mornin :W :Z

Sneeuw? Damnit waren toch van dat spul af? B|
Iedereen weer voorzichtig op de weg!

Eifel, ik ga mee met de meeste stemmen...of de leukste groep, ga ik nog beslissen :+
 
Mogguh!

't Was weer vroeg :Z

full



Et Voila! Nieuwe dag, nieuwe ronde en nieuwe kansen.
Laten we de dag eens fijn beginnen met een bakkie koffie voor iedereen. :W
 
Laatst bewerkt:
CorvetteFreak heeft liever....
Hebbie ook thé? :9

Ja eten, brood smeren en weg, kzit half te slapen :$


A.U.B.

full


@Achi........

Jij bent niet de enige die dat jammer vind.....
... Atlas was ook erg verdrietig. ;)

Wij hebben maar gezegd dat hij later 'n keertje mee mag vissen... O-)
Later.... want nu zou hij alleen maar als aas dienen en dat willen wij niet.

@WestBest......

Bedankt voor de toelichting.... sorry voor het misverstand. *D
 
Edit: Kijk nou, wat n service!! Al eens aan B&B ofzo gedacht? :P


:Y ......... in de Eifel...... alleen is het een beetje lastig werk te vinden, want je moet iets hebben dat de boel weet te financieren.


Hmmm.... sneeuw..... dacht dat wij er hier nu wel een beetje klaar mee waren. :/
Al moet ik zeggen dat Amersfoort sneeuwvrij is gebleven.... de straten zijn weliswaar wit maar da's pekel. :r

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan