te koop: gs850 Vetter Kuip en kofferset Gezocht: buddyseat

Jonathanvw

Rookie
30 aug 2010
5
0
Utrecht
Hallo,

Ongeveer een jaar geleden heeft mijn vader via dit forum een mooi winterproject gekocht (GS 850L). Gixxer, nog bedankt daarvoor!

De motor was een paar maanden later opgeknapt en ziet er inmiddels uit zoals hieronder. Na het opknappen besefte mijn vader dat het toch niks voor hem was (te zwaar in gewicht vooral) en heb ik 'm met plezier overgenomen.
Inmiddels heb ik de kuip en kofferset gedemonteerd, omdat ik het toch echt veel mooier vind zonder. Op marktplaats heb ik een advertentie geplaatst voor deze spullen. Misschien is iemand hier geïnteresseerd?

Zelf heb ik inmiddels een ander stuur gekocht en ben ik nog op zoek naar een ander zadel, zonder verlaging erin. Liefst met een ronde caferacer achterkant, maar gewoon een recht model is ook prima. Ik heb een tijdje gezocht en gelezen, maar nog niet veel gevonden... Volgens mij wordt over het algemeen aangeraden om het huidige zadel te laten aanpassen zoals je zelf wilt. Maar heeft iemand misschien nog een buddyseat voor een gs850 liggen?
full
 
en nog eentje waarop de kuip niet zo best zichtbaar is maar wel de achterkant met het frame voor de koffers.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan