CB750 caferacer alutank en zit

Mooiste vind ik ook als het maar nét past.


Precies,en omdat je het op maat maakt kan dat.Net het T stuk er op gehad en het kan volgens mij mooi zo.Voordeel is ook dat het een mooi smal tankje is.Heb hem trouwens toch wat langer gemaakt,vond ik net even mooier,kun je ook wat een korter zitje maken. O-)


Hee!Derde pagina alweer,gaat lekker zo. ;)
 
Laatst bewerkt:
Een EGLI met een 2takt blok ?
Foto?

gr.jan


Ligt al jaren op zolder stof te verzamelen, maar zal er in de toekomst ooit eens van moeten komen...

kawasaki+19-01-2008+%287%29.JPG
 
De "baas"vindt het prima.......... *O*
Kan nu al niet meer wachten.....




Oude Zundapp achterlicht komt erop............
full
 
De "baas"vindt het prima.......... *O*
Kan nu al niet meer wachten.....




Oude Zundapp achterlicht komt erop............[afbeelding]


Welkom hier!Denk al waar blijft die nou? ;)

Zeker een lekker nostalgisch en eigenwijs lichtje,zal zeker mooi staan op het blank alu kontje. *O*

Morgen en overmorgen weer vrij,kunnen we weer met de tank bezig. *O*
 
Nee hoor,heb het T stuk en kroonplaat erbij en als hij op de normale plek de clipons zet komt het goed,stuuruitslag genoeg.Vind het ook niet mooi als de tank zo'n klereeind van het balhoofd ligt. :N

Ja dat doorlopende is idd mooi!

Maar erkomt ook nog bedienings spul op.. en dan kan het nog wel eens krap worden..

maar goed...dat zal je wel in de gaten houden (neem ik aan)
 
Ja dat zal best, ziet er mooi uit en een originele hella denk ik?
Zou ook wel stom zijn om op zo'n mooie tank/zit combi een goedkoop lampje te pleppen.
 
Ja dat doorlopende is idd mooi!

Maar erkomt ook nog bedienings spul op.. en dan kan het nog wel eens krap worden..

maar goed...dat zal je wel in de gaten houden (neem ik aan)

Is het een optie om geen schakelaars op het stuur te bouwen maar die ergens anders te huisvesten? Vind ik zelf erg netjes staan en op een caferacer heb je toch niet veel nodig ;)

@Jerryt: hoeveel invering van het achterwiel hou je meestal aan onder het gewicht van de motor zelf als je de rijhoogte achter aan het bepalen bent van een frame/motor? Centimeter of 2 a 3?
 
Is het een optie om geen schakelaars op het stuur te bouwen maar die ergens anders te huisvesten? Vind ik zelf erg netjes staan en op een caferacer heb je toch niet veel nodig ;)

@Jerryt: hoeveel invering van het achterwiel hou je meestal aan onder het gewicht van de motor zelf als je de rijhoogte achter aan het bepalen bent van een frame/motor? Centimeter of 2 a 3?


Dat eerste laten we uiteraard aan de baas over,er is prima ruimte hoor voor schakelaars.

Met 2 centimeter (statisch)inveren(gemeten ter hoogte van achteras)zit je altijd goed Robin. :Y Theoretisch moet het meer maar als de berijder er op gaat zitten zakt die ook al in. :W
 
Wanneer krijgen we nu weer "tank-ploaties" .... :9~

De rest is allemaal geneuzel -O-


_O- Nee,in jouw topic gebeurt alleen maar constructieve dingen zonder geneuzel. _O-

Deze jonge heeft naast deze hobby ook nog een volle en slopende baan. O-) Morgenochtend gaan we weer los met de hobby! Heerlijk creabea bezig zijn. *O*
Er ligt nog genoeg hobby.(Geen werk!) O-)
 
Laatst bewerkt:
_O- Nee,in jouw topic gebeurt alleen maar constructieve dingen zonder geneuzel. _O-

Deze jonge heeft naast deze hobby ook nog een volle en slopende baan. O-) Morgenochtend gaan we weer los met de hobby! Heerlijk creabea bezig zijn. *O*
Er ligt nog genoeg hobby.(Geen werk!) O-)

Tja, maar jij hebt er 3 en ik maar 1 O-) _O-
En naar die baas moet ik ook -O- Geen baas = geen centjes en geen centjes = geen hobby :N
 
Heppie weer gelijk in,ligt bij mij gelukkig wat anders. O-)

Update!Model komt er in. :Y
full
 
Mooi hoor! Ben benieuwd hoe de "wangen" er in gaan komen.
Hou zelf altijd wel erg van een strakke/scherpe lijn van tank naar wang.
Bij dit soort tanks gaat het meestal allemaal wat glooiender toch?
Ach moet gewoon even geduld hebben ;)
 
Mooi,bovenkant zit er in,lassen nog mooi glad slijpen en met de lamellenschijf er overheen.Denk dat die wel mooi strak word.Kan ik dan met de onderkant bezig. :+
full
 
Mooi hoor! Ben benieuwd hoe de "wangen" er in gaan komen.
Hou zelf altijd wel erg van een strakke/scherpe lijn van tank naar wang.
Bij dit soort tanks gaat het meestal allemaal wat glooiender toch?
Ach moet gewoon even geduld hebben ;)


Tis net wat je wilt,deze is licht glooiend.Soms zijn ze helemaal bol,heeft ook wel wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan