Triumph Speed Triple topic deel17

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
Jeetje....Ik zat even verder te neuzen.
Voor slechts een paar 10tjes meer heb je al een mooie gefreesd setje van bijv. ABM....

Misschien dat maar eens overwegen....

deze bijvoorbeeld is belachelijk goedkoop....

Mijn vraag aan jullie kenners;
Is dat van een 1050 2005 op een 2002 955i uitwisselbaar?~

volgens mij dat het zelfde setje :Y
full

zoom maar eens in op de foto, anders zal ik nog wel een duidelijkere foto zoeken
 
Huren ;( :N Weet een aantal kroezers te huur. Niet mijn ding, vermoet ook niet duwe.

Ach heb er toch twee, kan er wel wat geregeld worden denk ik nu zo. Je bent iig geen vreemdeling voor welke dan ook.


Zo maar verder is het niet koud hoor, en ik ga mijn gangetje dus.

Laat het weten wanneer je er bent dan moeten we toch een snektocht gaan houden. Das alweer te lang geleden. Misschien dan ff een auto regelen :?


Kep sowieso een auto tot mn beschikking als het goed is. Motor was meer voor een paar daagjes, beetje kutten met een choppert denk ik. Gezien de wegen daar...

Wat is een snektocht? Moeten dan zeker ff een biertje pakken! En ik wil natuurlijk ff kijken hoe het met mn oranje ex is ;)
 
I guess so :Y en anders even wachten, er zullen nog wel meer dempersets beschikbaar komen voor dit model schat ik zo...

Oh ik heb geen haast hoor, aankomende jaartjes vermaak ik me nog wel op de STR. Ben echter wel een Triumph liefhebber, dus altijd leuk om te weten ;)
 
:Y Voor mij zou de keuze zijn tussen de CB1000R en de Speed Triple en iets verder weg de Street TripleR. Nog paar maandjes en dan proefrijden :] Al ben ik zwaar biased naar de S3 toe.
die keuze stond er bij mij ook is uiteindelijk een street r geworden die honda lekker laten staan als je te hard remt zit je met je noten tegen de tank al is het wel een hele mooie machine
 
:Y Voor mij zou de keuze zijn tussen de CB1000R en de Speed Triple en iets verder weg de Street TripleR. Nog paar maandjes en dan proefrijden :] Al ben ik zwaar biased naar de S3 toe.
Ik heb ook getwijfeld tussen de Speed en de Honda en een Kawa. Na het proefrijden was er nog maar 1 overgebleven ;)
 
:Y Voor mij zou de keuze zijn tussen de CB1000R en de Speed Triple en iets verder weg de Street TripleR. Nog paar maandjes en dan proefrijden :] Al ben ik zwaar biased naar de S3 toe.
Heb proefgereden op een Cb 1000r en beviel mij echt wel.(had toen een blade)
Mijn maat heeft er nu 1 en vorig jaar hadden we even gewisseld , na een paar kilometer wou ik gelijk weer op mijn s3 terug, vond hem te slap op de voorpoten en het vermogen kwam heel anders uit dat blok,veel te mak.

Model vind ik wel heel mooi!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan