POV 1.5 camera (bullitcam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RR-Neliz

MF veteraan
26 aug 2006
8.562
7
Almere
# Frame rate:30fps, 25fps, 24fps, 15fps
# Resoluties:720x480, 720x400, 640x480, 360x240
# Beeld formaten: MPEG4 AVI (DivX Codec) digital, NTSC/PAL analoog
# Automatische belichting en witbalans

De POV kan net zoals alle andere digitale camera’s gemakkelijk met de pc verbonden worden met de bijgeleverde usb-kabel. De video’s kunnen direct bewerkt worden met Adobe Premier, Windows Movie maker of op het Internet gedeeld worden met de bijgeleverde POV software. De recorder is voorzien van een TV-out aansluiting dus de beelden kunnen gelijk op iedere tv getoond worden.

Ik hoef er geen nieuwprijs voor te hebben want hij is tenslotte niet nieuw.

Doe een bod, ik doe hem weg omdat ik hem nooit gebruik.



pov15_big.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuke cameraatje...

waar slaat hij de beelden op... SD card, intern geheugen...?

en wat voor een accu's gebruikt de camera? interne accu, losse cellen of AA(A) accu's?
 
zit een 4gb sd kaart bij. Er gaan 4 AA batt in. Er is ook een 12v aansluiting voor te koop bij de plaatselijke POV dealer
 
Even positieve reclame maken voor RR-Neliz' POVcamera.

Er zijn ook andere merken : oa. VHoldr / GoPro en bv Drift.

Hét beste argument voor de camera die hier wordt aangeboden is : De véél en véél beter geluidskwaliteit tov die overige merken. Scheelt een jas, en zéker voor ons motor(geluid)liefhebbers kan dat belangrijk zijn toch ?

Geloof mij niet per se, maar kijk (en vooral : luister!) naar dit filmpje...:

http://www.youtube.com/watch?v=HrLFb47QHi0&feature=related

Succes met de verkoop !
 
Heb je ook foto's van de staat waar in hij nu verkeerd?

Ik zal morgen even wat fotos maken. Hij is ongeveer 1.5 jaar oud. Hij is redelijke nieuwstaat. Er is 1 puntje wat niet meer werkt, maar dit zou je eigenlijk moeten zien. Ik zal proberen het te showen op een foto. Het gaat om het klepje die de SD kaart afdicht. Dit zit vast geklemd met rubber en een borgschroefje. Het draad van dit borgschroefje is beschadigd. Dit is verder geen enkel probleem omdat de afsluiting al megavast uit zichzelf.

Morgen foto.
 
RR-Neliz schreef op 11 januari 2011 @ 20:53:Ik zal morgen even wat fotos maken. Hij is ongeveer 1.5 jaar oud. Hij is redelijke nieuwstaat. Er is 1 puntje wat niet meer werkt, maar dit zou je eigenlijk moeten zien. Ik zal proberen het te showen op een foto. Het gaat om het klepje die de SD kaart afdicht. Dit zit vast geklemd met rubber en een borgschroefje. Het draad van dit borgschroefje is beschadigd. Dit is verder geen enkel probleem omdat de afsluiting al megavast uit zichzelf.

Morgen foto.

..Als in : "Morgen vrij bier"? :+ ;)
 
Had even geen tijd ivm werk en verbouwing, ga het proberen morgen te fixen

Was maar een plagerijtje Neliz, geen punt hoor.
Die VIO van je heeft echt top-geluid opname, steekt daarmee echt met kop en schouders boven de concurrentie uit,

succes met de verkoop ;)
 
v6rf4j.jpg


De sluiting is een rubber rand om het klepje + een borgschroefje. De rubberrand zorgt er voor dat de klep muurvast zit.
2ngsr5w.jpg


Zoals je ziet is het schroefdraad uit de recorder gebroken. Klep sluit verder nog perfect.

igkj0n.jpg


Er zit een harnas bij voor het dragen op de borst, erg handig voor bijvoorbeeld op de fiets of ski's
2ufys0h.jpg

Recorderschermpie is nog voorzien van beschermplastic.
2nvwac.jpg
 
# Frame rate:30fps, 25fps, 24fps, 15fps
# Resoluties:720x480, 720x400, 640x480, 360x240
# Beeld formaten: MPEG4 AVI (DivX Codec) digital, NTSC/PAL analoog
# Automatische belichting en witbalans

De POV kan net zoals alle andere digitale camera’s gemakkelijk met de pc verbonden worden met de bijgeleverde usb-kabel. De video’s kunnen direct bewerkt worden met Adobe Premier, Windows Movie maker of op het Internet gedeeld worden met de bijgeleverde POV software. De recorder is voorzien van een TV-out aansluiting dus de beelden kunnen gelijk op iedere tv getoond worden.

Ik hoef er geen nieuwprijs voor te hebben want hij is tenslotte niet nieuw.

Doe een bod, ik doe hem weg omdat ik hem nooit gebruik.



[afbeelding]


je hebt een bericht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan