Nieuwe Michelin Pilot Power voorband te koop 120/70 zr 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dunyasharky

Die hard MF'er
26 jan 2004
911
0
Rotterdam
Nieuwe voorband van Michelin type Pilot Power € 75
full
 
Hoi ,in principe heb ik wel intresse maar wat is de reden dat je een nieuwe voorband koopt en `m dan weer wilt verpatsen?
Eventueel een pbtje sturen kan ook
 
hey dunya! ik heb ook wel interesse (weet je nog wie ik ben?) in je band! volgens mij rijdt dunya al een tijdje niet meer, toch? als je m aan mij kwijt wil hoor ik het wel! gr Alex
 
reden vind iedereen wel interesant denk ik...
maar als ik da links hoor is het vanwege het niet meer nodig hebben :)
 
Heyyyy Da Liks,
Ja ik ken jou nog wel :) Hoe is het?
nee rij al een tijdje niet meer '(
Maarruh kom maar halen zou ik zeggen ;-)
 
reden vind iedereen wel interesant denk ik...
maar als ik da links hoor is het vanwege het niet meer nodig hebben :)

Precies :Y maar waarom dat dan zo interessant is als je gewoon op zoek bent naar een nieuwe voorband snap ik niet helemaal :P
 
Heyyyy Da Liks,
Ja ik ken jou nog wel :) Hoe is het?
nee rij al een tijdje niet meer '(
Maarruh kom maar halen zou ik zeggen ;-)
zit voorlopig nog in het gips dus mag niet autorijden, maar daar valt wat op te verzinnen.. wat is trouwens de dot-code, dat vergeet ik helemaal.. staat op de band, dan weet ik hoe oud ie is!
 
zit voorlopig nog in het gips dus mag niet autorijden, maar daar valt wat op te verzinnen.. wat is trouwens de dot-code, dat vergeet ik helemaal.. staat op de band, dan weet ik hoe oud ie is!

Die moet ik ff opzoeken dan voor je, morgen is dat goed? heb geen zin om nu nog te gaan kijken!
wat heb je gedaan dan???
 
ja joh heel smerig mn pols gebroken voor de 3e keer, met snowboarden.. kben mn best aan het doen om te genezen maar t gaat langzaam!
 
omdat de reden mischien een beter gevoel geeft.
nu zou het kunnen dat de band iets mankeerd, bijvoorbeeld een beetje aan de oude kant.
daarme bedoel ik of slecht bewaard of meer dan 10 jaar erg goed. 5 a 6 is wel ok als de prijs ernaar is natuurlijk ;)
 
ben voor mn voorbanden best kritisch, zet tegenwoordig stoppies in met 150+ vandaar.. niet dat ie niet goed is ofzo maar ik kan zelf met wat korting aan een bandje komen af en toe, en dan heb ik voor 25 euro meer een nieuwe. ik vraag gewoon te veel van mn voorbanden! groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan