Powercommander 3 USB Yamaha R6 03-04-05

Status
Niet open voor verdere reacties.

uuldriks

MF veteraan
7 aug 2009
7.101
0
Warffum
Wegens verkoop van mij motor heb ik de Powercommander over. Powercommander werkt prima.
Staat een mapping in voor mijn ´03 met MIVV GP uitlaat. Voor de rest kun je natuurlijk gewoon een mapping downloaden van de Powercommander website en die er heel eenvoudig inzetten. Ik lever er een usb kabel bij. Eventueel op verzoek een cd met de software voor op de laptop, echter kan dit ook via de site van powercommander gedownload worden.

Vraagprijs is 175 euro.

t_648.jpg


Het liefst even telefonisch contact, 101 mailtjes worden we beide niet blij van.
06-28 677 736
 
Ook intresse maar het monteren van z'n apparaat, moet dat door een vakman worden gedaan ? of staan er gebruikersaanwijzingen op internet ? Kheb namelijk een R6 04 met een mivv GP die iets beter afgesteld moet worden..
 
Monteren is zo klaar, zijn twee stekkers los, en stekkers van de PC er tussen. Kwartier werk, zit links onder je tank, en past maar op 1 manier. Helaas is deze al verkocht!
 
Als je op tijd gereageerd had wellicht wel. Heb 2 dagen gewacht zonder reactie. Vincent heeft het direct rond gemaakt, dus helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan