Alle onderdelen van Suzuki GSXR 600 SRAD circuitracer `98

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met mn DSLR lukt het even zo snel niet, te weinig licht (ook met flits) - staat immers in de hoek van de keuken. Met mn gsm ben ik aan het bellen .. :S Dus nog even geduld ;)
 
Met mn DSLR lukt het even zo snel niet, te weinig licht (ook met flits) - staat immers in de hoek van de keuken. Met mn gsm ben ik aan het bellen .. :S Dus nog even geduld ;)
Vrouw he, die doet 2 dingen tegelijk; bellen en MFen :+
We wachten af..
 
GroteFoto-ZOO4BFZW.jpg


De kwaliteit is niet super. Bedoel je zo'n foto?
 
Laatst bewerkt:
30 euro, ex. verzendkosten? Jij hebt toch een standaard srad kuip he? Anders past ie sowieso niet ;)
 
Ik ben weer offline trouwens. Morgen reageer ik weer verder. Wekker gaat weer om half 6 ;)
 
_O-
Als het ruitje een standaard maat heeft zal t wel toch?
Laat maar ff weten wat je van mijn bod vindt als je er weer bent. :)
 
Laatst bewerkt:
Kun je mij een foto sturen van de schade van de kuipen. Ik had al gereageerd via marktplaats voor het racekontje. Die verkoop je nog steeds niet los toch?
 
Racekont is te koop voor €100 ;) Anders niet :-D Hier de foto van de kleine schadeplekjes aan de rechter voorkant van de kuip.

Die witte streep die je over de motor heen ziet, is geen schade, dat zijn alleen lijmresten van de zwarte ductape die er over heen zat (aan de andere kant zit het er nog op, dus kun je het vergelijken) - soort van borging van de snelsluiters. De plakband moest er af om de kuipen er af te halen om alles even te checken Maar aangezien ik geen zwarte ductape meer had staat ie even zo op de foto.

GroteFoto-V4JJOCUV.jpg
 
@ Chestermuis, dan heb je wel gelijk de rest van de kuipdelen erbij ;).

Aanbieding tot en met as weekend: 1.800 euro voor alles.
 
Ik zag dat je ook nog stompgrip had. Ik neem aan dat dat een nieuw setje is, of kan je het setje dat er op zit er af halen en opnieuw gebruiken? :?

En wat wil je voor de stompgrip hebben?
 
Die stompgrip zit op de tank gepakt zoals je op de foto kunt zien. Geen nieuwe dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan