ZX10R '04-'05 achter race schokbreker!

KawaNinja46

MF'er
18 dec 2004
226
0
Laarne
PRIJSVERLAGING !!!



Wilbers achterste race schokbreker te koop 249€ !

Past op ZX-10R '04-'05 !
Type 643, nieuwprijs 900€ hier 1/3de van de prijs!!

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de maten H.o.H. en misschien een fototje erbij...? Verkoopt ook makkelijker denk ik... En tevens schopje voor deze mooie schokker...
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop? HOH afstand van de gaten? Is het trouwens het P/S type of het Q/S type? (een plaatje zegt meer dan 1.000 woorden) Laat het even weten. Bedankt!

Niek
 
Ik weet niet hoe ik een plaatje moet toevoegen.... Als je mij een mailtje stuurt (KawaNinja46@Hotmail.com) dan krijg je meteen enkele plaatjes teruggestuurd van me! :)
 
Laatst bewerkt:
Plaatje van de Wilbers schokbreker type 643Q Competition
full


(geplaatst op verzoek van TS)
 
Laatst bewerkt:
mja voor die prijs heb ik ook wel intresse maar voor 330 heb je hyperpro eronder voor en achter (veren) en dat schijnt volgens hyperpro 80% van de vering/afstelling issues te verhelpen en een compleet andere motor voor terug te hebben... (is nog met arbeid ook die 330)
 
mja voor die prijs heb ik ook wel intresse maar voor 330 heb je hyperpro eronder voor en achter (veren) en dat schijnt volgens hyperpro 80% van de vering/afstelling issues te verhelpen en een compleet andere motor voor terug te hebben... (is nog met arbeid ook die 330)

Niet twijfelen dan :)

Maar voor 330 EUR vooraan + achteraan + werk + andere moto euuh.. Kan zijn, ok, maar ik geloof niet in fabeltjes :)

Dit is niet enkel een veertje maar een complete schokdemper. Dat is een heel andere zaak dan wat jij beschrijft imo.
 
Heeft ook verder nix met jouw aanbod te maken hoor :) maar de Z1000 heeft namelijk een tamelijk onrustig karakter als je sportief de bochtjes gaat nemen etc ( iig niet zo uitmuntend als mijn oude R6 miss him )
Dus die 80% is voor mijn motor bedoeld snappie :)

Schopje voor deze mooie schokbreker !
 
Mja, heb ook al met de Z1000 gereden. Erg leuke motor!! :-) Maar idd niet zo stabiel als een supersport, das juist!

Op een Z1000 kan dat idd wel makkelijker effect hebben als op een supersport denk ik.
Niettemin zal je nooit 100% hetzelfde resultaat krijgen als met een volledig andere schokdemper denk ik dan. Nu goed, ik ben ook géén expert hoor dus alles kan éh.. Alleen met zulke prijsverschillen..
Hoevel öhlins TTX van 1200EUR ofzo zouden er nog verkocht worden als je met veertjes van 300 werk inbegrepen hetzelfde resultaat zou halen? Niet veel denk ik. :D
 
Niet twijfelen dan :)

Maar voor 330 EUR vooraan + achteraan + werk + andere moto euuh.. Kan zijn, ok, maar ik geloof niet in fabeltjes :)

Dit is niet enkel een veertje maar een complete schokdemper. Dat is een heel andere zaak dan wat jij beschrijft imo.

Het is ook geen 330 maar 350,set progressieve voorveren+olie,achterveer,montage en afstellen.

Laat je niet opnaaien ;) ,die wilberts achterschokdemper van jou is die 300 euries wel waard :Y .
Deze heeft ook nog high en low speed instellingen,toch?
Mooi spul :Y
 
Laatst bewerkt:
yup inderdaad.

je kan alles aanpassen wat er maar valt aan te passen lol :P

Ik laat me niet opnaaien hoor *D
Wil gewoon maar even duidelijk maken aan eventuele meelezers dat er wel een serieus kwaliteitsverschil bestaat tussen wat veertjes en wat olie of een andere schokdemper met zoals je zelf zegt alle aanpasmogelijkheden zodat er nu niet heel wat mensen gaan denken dat ze voor 350 EUR een heel andere motor gaan krijgen qua handling, stabiliteit, bandenslijtage, ...
Het zal wel helpen, een setje veertjes en wat andere olie, daar ben ik zelf van overtuigd maar je kan geen appels met peren vergelijken. Dat wou ik even verduidelijken :}
 
yup inderdaad.

je kan alles aanpassen wat er maar valt aan te passen lol :P

Ik laat me niet opnaaien hoor *D
Wil gewoon maar even duidelijk maken aan eventuele meelezers dat er wel een serieus kwaliteitsverschil bestaat tussen wat veertjes en wat olie of een andere schokdemper met zoals je zelf zegt alle aanpasmogelijkheden zodat er nu niet heel wat mensen gaan denken dat ze voor 350 EUR een heel andere motor gaan krijgen qua handling, stabiliteit, bandenslijtage, ...
Het zal wel helpen, een setje veertjes en wat andere olie, daar ben ik zelf van overtuigd maar je kan geen appels met peren vergelijken. Dat wou ik even verduidelijken :}

ik rij er circuit mee ;) ,en niet echt onfortuinlijk *D ,schijn standaard al een goede achterschok te hebben,maar is uiteraard niet te vergelijken met jouw demper :P
 
Ik heb zelf nog niet zoveel circuit ervaring. Denk nog maar een 6 of 8 keer op circuit gezeten te hebben.. Telkens met een volledig standaard GSX-R 600 K7. Standaard veren voor + achter.. En eerlijk gezegd vond ik dat eigenlijk wel goed werken. Enkel de standaard stuurdemper had ik wel moeten vervangen. Via een tankslapper op hellingshoek heb ik de GSX-R naar de motorhemel geholpen.. :(
Ik reed zo'n 1:44'ers op Zolder als mijn persoonlijke toptijden met mijn standaard veertjes en dus weinig circuit-ervaring. Ik weet dat dit geen echte toptijden zijn maar ik heb met m'n standaard veertjes toch menig full Öhlins geveerde R1's, Desmosedici etc ingehaald toen..

Met andere schokdemper of veren ga je niet plots veel sneller rijden denk ik..
Maar ik denk dat het gewoon een pak veiliger is en dat je een pak minder banden slijt.. Als je de veer goed kan afstellen ga je er ook wel een pak tijd mee winnen op de chrono natuurlijk. Maar nogmaals.. Ik heb ook niet zoveel ervaring met circuitrijden dus ik vertel ook maar door wat ik overal lees en hoor éh :-)
 
Laatst bewerkt:
Mmmm 1:44,standaard vering,daar zou menig zac-er jaloers op zijn :Y dat haal ik bij lange na niet :N (2:02 :') )
Je maakt nu niet echt reclame voor je schokdemper ;) :P
 
Mmmm 1:44,standaard vering,daar zou menig zac-er jaloers op zijn :Y dat haal ik bij lange na niet :N (2:02 :') )
Je maakt nu niet echt reclame voor je schokdemper ;) :P

Alles was standaard. Wel had ik stalen remleidingen vanvoor. Dat was het enigste wat aan m'n 600 verandert was. Had ik nog een keer of 2 op Zolder gereden met de 600 had ik er wel een 42 van kunnen maken denk ik. Maar het heeft niet mogen zijn..
Ik heb deze Wilbers schokdemper nooit gebruikt (enkel een 500-tal km's op straat ongeveer denk ik)
 
PRIJSVERLAGING!

Nu voor slechts €249 !!!

Van €899 naar €249.. Nu is het pas echt een koopje! 73% van de nieuwprijs af!
Ok het is geen nieuwe, maar nogmaals, hij is weinig gebruikt en in uitstekende staat!

Voor wie mag ik hem opzij leggen?
Grtz,
Gilles
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan