Nintendo Wii's MotoGP 2008/2009

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Hallo allen,

Ik heb dit spel in mei 2009 gekocht, en hoogstens een keer of drie gespeeld. Toen kwam ik erachter dat ik dit spel eigenlijk niet zo heel erg leuk vind, en sindsdien ligt het ongebruikt in de kast. Dit heeft mij doen besluiten dit spel te verkopen, en waar anders dan op M-F verkoop je een motorgerelateerd spel? :)

Spel heeft geen beschadigingen, originele doosje + spelhandleiding wordt bijgeleverd.

Op bol.com wordt dit spel als tweedehands voor €39,99 aangeboden. Voor €30,- excl. verzendkosten is 'ie van jou. :)

Groeten,

[J]ori[A]
 
Waarom vond je het niet leuk? Waarom zou iemand anders (ik) het wel leuk vinden?
Ik vond het niet leuk omdat het een totaal andere manier van gamen is dan ik gewend was/ben. Het hele concept van de Nintendo Wii heeft me nooit echt geraakt. Ik ben gewend aan MotoGP spellen op bijv. een PlayStation 2 console, en dan is dit spel (of beter gezegd: de Nintendo Wii besturing) een groot contrast.

Grafisch ziet het spel er mooi uit, de geluiden zijn ook zeer fraai, en als je de besturing eenmaal onder de knie hebt, kan een Nintendo Wii fan hier ongetwijfeld heel wat uren speelplezier aan beleven. :) Maar voor mij, iemand die zweert bij de PlayStation en PC games, was dit het toch niet helemaal. Heb het spel destijds gekocht voor een euro of 60, omdat hier thuis een Wii staat moest ik het persé hebben om het uit te proberen.

Was het dus voor mij niet helemaal, maar misschien dat een ander dit wel helemaal geweldig vindt.
 
Laatst bewerkt:
heb je er ook de Nunchuck voor nodig?

Zo ja, dan is het ook niks voor mij, mijn hand-hand coordinatie is echt 'balls'..
 
heb je er ook de Nunchuck voor nodig?

Zo ja, dan is het ook niks voor mij, mijn hand-hand coordinatie is echt 'balls'..
Er zijn vier verschillende manieren om het spel te besturen, waarvan drie met gebruik van Nunchuck. Echter is het gebruik van de Nunchuck optioneel! :)

Als je de controller horizontaal houdt, gebruik je deze dus eigenlijk als een PlayStation achtige controller. Deze spelbesturing, in de handleiding betitelt als Controllerconfiguratie 1, is veruit het makkelijkst hanteerbaar. :)

Interesse?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan