14 mei 2011 streetfightershow bij open dag korteland motoren

coenicrossi

MF'er
18 dec 2007
100
0
nieuwpoort
ik zal me even voorstellen. Ik ben Coen van Middelkoop, werkzaam bij Korteland Motoren te Hardinxveld-Giessendam. 14 mei 2011 hopen wij weer een open dag te organiseren, zoals elk jaar. Dit keer leek het mij eens leuk om naast de standaard verkoopacties/springkussen/banden knallen/hamburgertent en een hoop gezelligheid, er wat anders bij te doen. Een streetfighter/dikke naked bikes show wordt erbij georganiseerd.

Ik heb al een aantal deelnemers (waaronder ikzelf) die hun fiets willen showen op die dag, maar uiteraard ben ik ook op zoek naar nog meer kandidaten met een vet omgebouwde naked bike of streetfighter. Totaal hoop ik er zo'n 25 bij elkaar te kunnen zetten. Er wordt een soort van schoonheids-wedstrijd gehouden voor de 3 mooiste brommers. Uiteraard is hiermee een beker en een mooie prijs te verdienen. En de jury zal de motors stuk voor stuk onder de loep nemen en beoordelen.
De show begint om 11.00 uur, dan zullen de motors tentoongesteld worden. En om 15.30 uur is de prijsuitreiking.

Zou je het leuk vinden om jouw speciale motor op die dag te showen, dan kun je je bij mij aanmelden. Dat kun je doen door te reageren op het forum, of meelen naar giesenburg@hotmail.nl Uiteraard kun je ook met mij contact opnemen voor meer informatie.

Sowieso is het leuk om als motorfanaat te komen kijken en je eigen brommer mee te nemen!
full
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief! Gelijk reserveren in de agenda.

Oh, en als er belangstelling is wil mijn X daar wel neerzetten. Heb je nog verdere info nodig?
 
jou x ? ben benieuwd stuur maar een foto naar hotelnieuwpoort@hetnet.nl als de machine er tussen past zou mooi zijn dan!
 
Streetfightershows altijd leuk! redelijk in de buurt dus denk dat ik even kom buurten met mijn Hysteria ,en neem nog wat gasten mee that's for sure 8-)
 
Ga eens kijken in de schuur of het me gaat lukken de slabber gereed te krijgen voor die datum, zou wel een mooie ultimatum zijn!!
 
Coen kan je je ook onder voorbehoud inschrijen, ik ga nu als een speer met de opbouw van mijn gixxer alleen dat kan ook zo weer stilstaan voor een paar weken vandaar. Ik hoor je graag, want ik wil je niet dood maken met een blije mus!!
 
hey een mooie gix ertussen is altijd gaaf stuur maar een foto naar hotelnieuwpoort@hetnet.nl
ik zet je erbei onder voorbehoud en wisselen we ff tel uit voor verdere info ! supper man!
 
Heb ik vrij toevallig en ga er van uit dat de eigenbouwbrommer tegen die tijd klaar is. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan