Wie? Wat? Waterland! Dendert door in (MM)XI!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NBK

MF veteraan
13 dec 2007
1.567
47
Noord-Holland
*O* *O* Welkom in deel 11!! *O* *O*

Fris 2011 in met een nieuw deeltje op MF. De eerste besprekingen om een tripje naar het buitenland te doen van de zomer zijn al in volle gang. Tot de eerste rit zullen "De waterlanders" zich verzamelen in dit topic.

fa7369e94912fcabcd2f1bd7c03c37ac

bmw-logo.jpg
Cagiva-Elefant-One.jpg
honda.jpg
Triumph_logo.jpg
kawasaki.jpg
Ducati_logo-300x300.jpg
l_logo20yamaha20cd.gif
suzuki.jpg
deutz_logo.png
Speciaal voor Rik ;)

b05ae1583c8243d984b5dba9d9945f55



Hier draait het om: Purmerend e.o. ofwel Waterland​

8c96db214787cece5b79a9f9eda479eb
]​





Waar het allemaal mee begon:
Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)?
Wie?, Wat? Waterland! deel 2
Wie? Wat? Waterland!!! (wereldstad Purmerend eo.) deel 3
Wie? Wat? Waterland!!!! (Het centrum van het Universum) deel IV
Wie Weet Wat er landt deel V (De doorijders Editie)
Wie? Wat? Waterland? Willen Wij Winter?
Wie? Wat? Waterland? Lucky nr. 7
Wie, Wat, Waterland!!! Deel 8, Zomerpret
Wie? Wat? Wereldberoemd (in) Waterland!!! Deel IX
Wie? Wat? Kreupel Waterland krabbelt kwiek weer overeind X




Woensdag, Wie? Wat? Waterland!! ritdag
Meetingpoint: Appie Hein XL (aan de Burgermeester Kooimanweg in Purmerend)
Tijd: Omstreeks 19:00 uur.

Het is bijna elke woensdag raak, gezellig even een praatje en altijd leuke ritjes, zin om eens mee te gaan ? kom gerust eens langs.

Ga je voor het eerst mee? lees dan ter leering en den vermaeck dit bericht -> KLIK <- (aanbevolen)

Hoe gaat WWW te werk tijdens het rijden?
- In de kom, op een autoweg, provinciale weg of snelweg rijden we baksteensgewijs;
- Op dijkjes en stuurwegen achter elkaar met een veilige onderlinge afstand;
- Iedereen rijdt zijn of haar eigen tempo, dus je hoeft je niet te bewijzen of juist stoer te gaan doen, rijd je eigen rit!
- Bij elke kruising wordt gewacht en geteld door de voorrijder, zodat we niemand kwijtraken;
- Het gaat om de fun en de gezelligheid, ga daarom niet boven je eigen kunnen rijden en rijd in het tempo dat jij lekker vind, dan is het voor iedereen leuk;
- Niet inhalen (tenzij aangekondigd of zonder gevaar) of stunten;
- Check? Have fun!




De WWW kalender 2011:

januari

februari
Kart en Wok uitje Winnaar: Piet *O* (onder voorbehoud)
Eerste WWW-rit?

maart

april
25 April: Landelijke motordagen
mei

juni
5 juni: KiKa sponsorrit
juli

augustus

september

oktober

november

december


En natuurlijk de gehaktritjes op woensdag en spontane ritjes in het weekend. (gewoon topic blijven checken)






Algemene informatie
WWW Huisleverancier
Motorrijtechniek
Sport Riding Techniques (57MB)

BPM Calculator

Motorfiets How-To Filmpjes




Foto's

full
e21530203bb3699ef669b5717b228706
6aee03598c6b06dd2b670fa4a2043497
707252-Leukopdefoto.jpg
1a2c69b5f3d14c7ad271014422a8c832"]afbeelding
full
full
ms18.jpg
ms19.jpg
ms20.jpg
CPZ4.jpg
GroteFoto-BWJWFAEL.jpg
IMG_0113.jpg
GroteFoto-NZOY7GEF.jpg
GroteFoto-LUJXBAYO.jpg
GroteFoto-8LWDBCTJ.jpg
GroteFoto-DKDMK7B3.jpg
GroteFoto-8GKMHZVD.jpg

_DSC1191.JPG
CIMG0854.jpg


Klik hier voor het Wie, Wat, Waterland Fotoalbum! 8-)
Wil je ook WWW foto's uploaden, kan je bij mij de inloggegevens opvragen


Fotoalbums Vogezen 2009:
fotoalbum#1 (HornEd)
fotoalbum#2 (Nessy)
fotoalbum#3 (TheLittle)
fotoalbum#4 (RikVfr)

WWW rit Editie Eifel 22 aug 2010




De Buienradar
radar.php





De eerder gereden ritjes gelogd door TheLittle:
WWW Rit 23-07-2008 (dit is een mht file, moet worden ge-DownLoad)
WWW Rit 27-07-2008
WWW Rit 06-08-2008
WWW Rit 20-08-2008
WWW Rit 27-08-2008
WWW Rit 29-03-2009
WWW Rit 22-04-2009
WWW Rit 22-07-2009
WWW Rit 29-07-2009
WWW Rit 05-08-2009
WWW Rit 19-08-2009
WWW Rit 09-09-2009
WWW Rit 20-09-2009
WWW Rit 14-04-2010
WWW Rit 28-04-2010
WWW Rit 05-05-2010




De eerder geschoten beelden met dank aan Rocco 76, de Motocam:
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5

Compilatie WWW ritjes 2008
Compilatie WWW ritjes 2009




Het (jaarlijkse) uitje Karten en Wokken
GroteFoto-MCBG3JS3.jpg
Winnaar 1e editie (10-01-2010) : Randyfisherman *O*
Winnaar 2e editie (13-02-2011) : Gabber Piet






*O* Veel plezier met het lezen van / posten in / trots zijn op / genieten van en meerijden met het gezelligste regionale topic van MF!! *O*

f0c91be7802104e47aacf07a2f1efe3f
 
Laatst bewerkt:
NBK,

Mooi werk man. Vooral het oude logo van Triumph dat er tussen staat is top (de lus onder de letters krult door in de H).
 
Mooi kleurig met die logo's. Alleen mis ik nog een verwijzing naar deeltje X in het rijtje "Waar het allemaal mee begon". Is het trouwens de bedoeling dat we die ander ook nog even volmaken tot de 2500 om de mods te dwingen hem op slot te gooien, of gaat alles nu hier?
 
Nieuw topic gevonden!

Momenteel heb ik heterg druk met het opzetten en inrichten van mijn nieuwe webshop.
Mijn oude webshop (is nog veel voller dan mijn nieuwe webshop) is nog even online via www.motorbanden.eu Deze gaat binnenkort dicht.
Mijn nieuwe webshop (staan momenteel alleen motorbanden zonder verdere info in) is reeds online via www.afsmotorparts.nl
Graag jullie feedback over eventueel gewenste veranderingen / aanpassingen / onduidelijkheden / bugs etc........

Voortaan kan je zoeken op bandenmaat, bandenmerk, model band (bijvoorbeel alle Pilot Powers etc.). Straks kan je ook gaan zoeken via jouw model en bouwjaar motorfiets. Dan krijg je niet alleen de banden, maar ook alle andere producten. Zover is het echter nog lang niet.......

De winter is gelukkig erg stil, zodat ik hiervoor tijd over heb. Echter, ik ben thuis druk met 2 grotere verbouwingen tegelijk (i.v.m. het tijdelijk verlaagde BTW-tarief op arbeid in de bouw van 19% naar 6%)......
Qua omzet was December 2010 de slechtste maand van de afgelopen 4 jaar.....
 
Laatst bewerkt:
Nieuw topic gevonden!

Momenteel heb ik heterg druk met het opzetten en inrichten van mijn nieuwe webshop.
Mijn oude webshop (is nog veel voller dan mijn nieuwe webshop) is nog even online via www.motorbanden.eu Deze gaat binnenkort dicht.
Mijn nieuwe webshop (staan momenteel alleen motorbanden zonder verdere info in) is reeds online via www.afsmotorparts.nl
Graag jullie feedback over eventueel gewenste veranderingen / aanpassingen / onduidelijkheden / bugs etc........

Voortaan kan je zoeken op bandenmaat, bandenmerk, model band (bijvoorbeel alle Pilot Powers etc.). Straks kan je ook gaan zoeken via jouw model en bouwjaar motorfiets. Dan krijg je niet alleen de banden, maar ook alle andere producten. Zover is het echter nog lang niet.......

De winter is gelukkig erg stil, zodat ik hiervoor tijd over heb. Echter, ik ben thuis druk met 2 grotere verbouwingen tegelijk (i.v.m. het tijdelijk verlaagde BTW-tarief op arbeid in de bouw van 19% naar 6%)......
Qua omzet was December 2010 de slechtste maand van de afgelopen 4 jaar.....
Als ex webshop exploitant zal ik hem eens even goed testen voor je ;) Hij ziet er echt 1000% beter uit dan je vorige webshop! Ik denk dat je hier een stuk meer van mag verwachten. De vorige was erg onoverzichtelijk, deze is stukken beter! Goede zet! Zelf gebouwd met Joomla of iets dergelijks of heb je er een mannetje voor?
 
Laatst bewerkt:
Het zijn nu al zoveel foto's... Maar was er niet een WWW-fotoboek? Als dat er nog is zou een linkje daarnaar ook niet misstaan in de OP.
 
Als ex webshop exploitant zal ik hem eens even goed testen voor je ;) Hij ziet er echt 1000% beter uit dan je vorige webshop! Ik denk dat je hier een stuk meer van mag verwachten. De vorige was erg onoverzichtelijk, deze is stukken beter! Goede zet! Zelf gebouwd met Joomla of iets dergelijks of heb je er een mannetje voor?
Ik heb daar iemand voor...... Je denkt toch niet dat ik zo slim ben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan