Hitachi accuboormachine 12v met werklamp ruilen!

motorrijder2

Die hard MF'er
13 sep 2009
525
0
Edit: ik weet niet in welk topic dit moet!


Ik heb hier nog een Hitachi accuboormachine 12v met werklamp en acculader liggen. hij is nog in goede staat. Omdat ik voor kerst een nieuwe accuboor heb gehad, wil ik deze graag verkopen, of ruilen met iemand die er baat bij heeft!

marktwaarde schat ik nog rond de 40 euro.

wie heeft er wat te ruilen?
 
Edit: ik weet niet in welk topic dit moet!


Ik heb hier nog een Hitachi accuboormachine 12v met werklamp en acculader liggen. hij is nog in goede staat. Omdat ik voor kerst een nieuwe accuboor heb gehad, wil ik deze graag verkopen, of ruilen met iemand die er baat bij heeft!

marktwaarde schat ik nog rond de 40 euro.

wie heeft er wat te ruilen?
marktplaats.nl
 
Te koop: onderdelen en overig

Hier kun je al je andere motorgerelateerde spullen te koop aanbieden.

accuboor is niet echt motorgerelateerd denk ik. ben wel vaker topics tegengekomen waarin gereedschappen enzo worden verkocht of geruild
 
Ik vraag me af hoe motorgerelateerd het is en daar ga ik nog even over nadenken, in de tussentijd:
Off-topic > Te koop: onderdelen en overig

Net zo motor gerelateerd als ieder ander stuk gereedschap wat hier aangeboden word.

Deze soort machientjes worden vaak (lees meestal) gebruikt voor schroefmachine ipv boormachine, en ook ik gebruik mijn schroefmachine met regelmaat bij het losschroeven van bijv. een kuip of uitboren van een boutje.

Heeft het direkt iets met motoren te maken?
Nee, maar het valt onder dezelfde noemer als lasapparaten, slijptollen, handgereedschappen, acculaders enzovoort die wel zonder twijfel toegelaten worden, met deze machine's kun je aan je motor werken en zijn soms verrekte hendig! ;)

althans, da's mijn visie :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb weer even zitten zoeken, ben tijdje geleden in een topic terecht gekomen waarin gereedschap af en toe werd geruild of te koop aangeboden? :?

ik bied in ieder geval een mooie complete machine aan voor een motorforum vriendschapsprijsje.. :)

Ik denk dat de ''show me your tools'' net zo motorgerealateerd is? ach ik heb hem ook op marktplaats staan en de bedragen naar beneden geschroefd. zoals op elke topic zijn er mensen die iets te zeiken hebben,

en als hier ook problemen tegen zijn doe maar slotje want k wil geen gezeur erover ;)
 
Ik heb weer even zitten zoeken, ben tijdje geleden in een topic terecht gekomen waarin gereedschap af en toe werd geruild of te koop aangeboden? :?

ik bied in ieder geval een mooie complete machine aan voor een motorforum vriendschapsprijsje.. :)

Ik denk dat de ''show me your tools'' net zo motorgerealateerd is? ach ik heb hem ook op marktplaats staan en de bedragen naar beneden geschroefd. zoals op elke topic zijn er mensen die iets te zeiken hebben,

en als hier ook problemen tegen zijn doe maar slotje want k wil geen gezeur erover ;)
Zo had ik het nog niet bekeken, ik had een ander plaatje in mijn hoofd. Op zich heb je wel een punt. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan