Onderdelen CB900 boldor

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbrrrr

MF veteraan
11 feb 2003
1.894
1
Wijhe
Ik demonteer mijn cb900 boldor, daarom te koop

- Motorblok CB900
- Originele carburateurs
- Dynatek ontsteking incl bobines en bougiedoppen
- Mikuni carburateurs GSXR, spacing aangepast voor CB900
- Spatbord achter
- Nieuwe gaskabelset
- Originele bobines, oki's en nieuwe bougiedoppen
- Nieuwe koppelingskabel
- Luchtfilterbak € 20
- Tank ( deuk ), zadel ( dek kapot ) en kappenset € 50
- Achterlicht € 10
- Frame gemodificeerd ( div. beugels verwijderd ) nieuwe poedercoating € gratis
- Voorvork CBR600 pc19 met cb900 balhoofdpen, compleet met velg en remmen ( met nieuwe blokken twv 80 euro ) € 120
- Achterbrug CBR600 pc19 voorzien van duoshock bevestiging, met velg ( nieuw gepoedercoat wit ) ,nieuwe band ( Maxxis ) remmen ( nieuwe blokken ) € 120
- Schokbrekers met veren wit gepoedercoat € 40
- Spanningregelaar aftermarket als nieuw € 20
- Stalen 4-1 uitlaat met Marshall enduro demper € 40

Of alles meenemen voor 100 euro :o
 
Laatst bewerkt:
Foto,s

Met tank en zadel

full
 
wat vraag je voor de bochtenset?

ik had ook al een poosje geleden voor de mikuni,s gevraagd,weer te laat zeker? :(
 
wat vraag je voor de bochtenset?

ik had ook al een poosje geleden voor de mikuni,s gevraagd,weer te laat zeker? :(

Mikuni's is veel reactie op geweest en zijn idd verkocht

Bochtenset met marshall endurance demper 50 euro.
 
hoi cbrrrr, ik heb intresse in het blok en de carbs hoeveel kilometer heeft deze gedraait.
gr rob

Ik durf niet te zeggen hoeveel km het blok gelopen heeft, wel dat hij goed startte en netjes loopt.
Nieuwe pakkingset en een nieuwe grote nokkenasketting spanner heeft ( origineel honda).
Daarna 200km gereden, en loopt goed.
 
Stuur je de spullen ook op? Ik ben vanochtend gecrasht met m'n 750 DOHC en o.a. de gaskabels zijn beschadigd (en wat ik op CMSNL zie zijn dat voor de 900 dezelfde), en voor een tientje plus verzendkosten heb ik liever nieuwe dan dat ik er tape omheen draai ofzo.

En hoewel het er niet tussen staat vraag ik het toch maar even: dynamodeksel, koplamphuis en knipperlicht rechts achter heb je toevallig niet liggen? Die zijn volgens mij ook hetzelfde voor 750 en 900.
 
Stuur je de spullen ook op? Ik ben vanochtend gecrasht met m'n 750 DOHC en o.a. de gaskabels zijn beschadigd (en wat ik op CMSNL zie zijn dat voor de 900 dezelfde), en voor een tientje plus verzendkosten heb ik liever nieuwe dan dat ik er tape omheen draai ofzo.

En hoewel het er niet tussen staat vraag ik het toch maar even: dynamodeksel, koplamphuis en knipperlicht rechts achter heb je toevallig niet liggen? Die zijn volgens mij ook hetzelfde voor 750 en 900.

Mail me maar even dan stuur ik ze wel naar je op.

De rest kan ik je niet mee helpen.
 
Motorblok door Rob opgehaald.

Niemand een frame op kenteken met cbr600 voorvork en achterbrug ??
 
Het staat er nu zo bij, voor de snelle beslisser alles meenemen voor 100 euro. :o

Alleen de nieuwe remblokken hebben mij 4 maanden geleden al 130 euro gekost.....

Kan met of zonder frame, zonder is misschien makkelijker op te halen.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan