Show hier je nieuwe gereedschap *VI*

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
9 sep 2006
6.180
0
Noord Limboland Beringe.
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke
gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






scat_110982_a.jpg
17214.jpg
momentsleutel.jpg
Tafel%20gereedschap.jpg
 
Laatst bewerkt:
Joepieee..

Binnen kort maar weer eens wat mooi spul aanschaffen..

Heb goeie T- sleutels nodig met doppen er op ( 8 t/m 13 ) en T-sleutels met imbus.
Het liefst helemaal van staal..

Heeft iemand een tip?
 
Nieuw deel, dus meteen maar ff melden :9
Heb een nieuw soldeerboutje gekocht (incl tin, krimpkousjes enz), een ring/ratel setje (Rothewald of zoiets) en een nieuwe multimeter (heb er nu eentje voor in de garage en een voor in de werkplaats :P ) ze geven alleen niet exacte dezelfde waarde maar ok binnen de marge zullen we maar zeggen.
Nu nog een momentsleutel zoeken
en een nieuwe pc :(
 
Ik zit dit topic nu al een aantal jaartjes te volgen 'achter de schermen', omdat ik me nog nooit had aangemeld :) nu heb ik dat een week of 2 geleden toch maar een keer gedaan, dus tijd om zelf mijn gereedschap ook eens te showen :] Ik ben dus René, 21 jaar, en heb motocross als hobby. zit ook meestal alleen maar in het offroad gedeelte van het forum, maar de gereedschap, sleutelhok, sleutelblunder topics enz vind ik toch ook wel mooi 8-)
maargoed, tijd voor foto's dus:
dsci0807m.jpg

dscn6519.jpg

dscn6520c.jpg

dscn6522d.jpg

dscn6523.jpg

dscn6524.jpg

dscn6525d.jpg

fijn setje hoor *D
 
Ik zit dit topic nu al een aantal jaartjes te volgen 'achter de schermen', omdat ik me nog nooit had aangemeld :) nu heb ik dat een week of 2 geleden toch maar een keer gedaan, dus tijd om zelf mijn gereedschap ook eens te showen :] Ik ben dus René, 21 jaar, en heb motocross als hobby. zit ook meestal alleen maar in het offroad gedeelte van het forum, maar de gereedschap, sleutelhok, sleutelblunder topics enz vind ik toch ook wel mooi 8-)
maargoed, tijd voor foto's dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fijn setje hoor *D
Vet setje :}
Ik zie dat je bij mij in de buurt woont.
 
Ik zit dit topic nu al een aantal jaartjes te volgen 'achter de schermen', omdat ik me nog nooit had aangemeld :) nu heb ik dat een week of 2 geleden toch maar een keer gedaan, dus tijd om zelf mijn gereedschap ook eens te showen :] Ik ben dus René, 21 jaar, en heb motocross als hobby. zit ook meestal alleen maar in het offroad gedeelte van het forum, maar de gereedschap, sleutelhok, sleutelblunder topics enz vind ik toch ook wel mooi 8-)
maargoed, tijd voor foto's dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fijn setje hoor *D
:9~ mooi karekuh :9~
 
:9~ mooi karekuh :9~~
:^

Heb zelf ook e.e.a. van TengTools, ben nu op zoek naar een dop of iets voor de moer van mijn achterwiel, 46mm. Is tot nu toe nog niet gelukt, bij een goede ijzerwarenzaak hier in Den Bosch hadden ze alleen een steeksleutel 46-48, daar moest je volgens mij een wapenvergunning voor hebben :o :+

Iemand tips voor de maat?

Heb een momentsleutel van teng-tools, maar die is 3/8", dat zou sowieso te klein zijn waarschijnlijk. Als het goed is heb ik ook nog ooit een el cheapo luchtsleutel gekocht bij de Cranenbroek, maar die aansluiting weet ik zo niet uit mijn hoofd.
 
:^

Heb zelf ook e.e.a. van TengTools, ben nu op zoek naar een dop of iets voor de moer van mijn achterwiel, 46mm. Is tot nu toe nog niet gelukt, bij een goede ijzerwarenzaak hier in Den Bosch hadden ze alleen een steeksleutel 46-48, daar moest je volgens mij een wapenvergunning voor hebben :o :+

Iemand tips voor de maat?

Heb een momentsleutel van teng-tools, maar die is 3/8", dat zou sowieso te klein zijn waarschijnlijk. Als het goed is heb ik ook nog ooit een el cheapo luchtsleutel gekocht bij de Cranenbroek, maar die aansluiting weet ik zo niet uit mijn hoofd.

46???? Bedoel je niet 36 en een Suzuki?
 
zo'n grote dop zal wel 3/4 of 1' zijn. zou je evt. wel een verloop voor kunnen pakken naar 1/2. want je 3'8' momentsleutel zal het niet halen tot het moment dat je nodig hebt voor je achteras.
die luchtsleutel van de cranenbroek is 1/2', heb m zelf ook :)
 
:^

Heb zelf ook e.e.a. van TengTools, ben nu op zoek naar een dop of iets voor de moer van mijn achterwiel, 46mm. Is tot nu toe nog niet gelukt, bij een goede ijzerwarenzaak hier in Den Bosch hadden ze alleen een steeksleutel 46-48, daar moest je volgens mij een wapenvergunning voor hebben :o :+

Iemand tips voor de maat?

Heb een momentsleutel van teng-tools, maar die is 3/8", dat zou sowieso te klein zijn waarschijnlijk. Als het goed is heb ik ook nog ooit een el cheapo luchtsleutel gekocht bij de Cranenbroek, maar die aansluiting weet ik zo niet uit mijn hoofd.

Heb nog wel een doppendoosje met dop 46 te koop, doos is van Beta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan