1e MF MegaMeeting 2011: Zondag 8 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
De politie was idd met een aardig aantal aanwezig.
Maar echt behulpzaam waren ze niet.

Vooral niet toen er een motor omviel bij de rotonde en dat zowel besturder als passagier eraf geslingert werden. De heren van de politie bleven nogal lui tegen de auto aanhangen en stonden er lekker naar te kijken, terwijl alle omstanders direct hielpen.
Toen de motor eenmaal stond gingen de heren toch maar eens even kijken.
Wordt toch behoorlijk pissed van die lui. En terwijl er ook nog eens WERKZAAM en DIENSTBAAR op de zijkant van de auto staat .:S


Maar al met al een behoorlijk opkomst en mooit motoren gezien.

:N :N :N _O- _O- _O-

WAAKZAAM :Y :Y :Y

Werkzaam zijn ze niet, dat kost energie. :+

http://www.politie.nl/Overdepolitie/Politie_in_ontwikkeling/Visie/waakzaam_en_dienstbaar.asp
 
Dus je doet er 32 uur over om alle foto's online te krijgen? Poe poe..


kan idd wel effe duren -O- ;(

of iemand moet me effe kunnen assisteren met een snelle verbinding.

hier gaat het niet snel .. ik woon te ver van de centrale en dat gaat ten koste van de max . snelheid.
 
wie was degene die als tweede in een groepje achter een witte speed triple aanreed?
Je kwam er in markelo pas achter bij de benzinepomp dat we niet naar amersfoort gingen :P

Je reed al drie kwartier braaf mee :+
 
kan idd wel effe duren -O- ;(

of iemand moet me effe kunnen assisteren met een snelle verbinding.

hier gaat het niet snel .. ik woon te ver van de centrale en dat gaat ten koste van de max . snelheid.

Eindhoven is toch DE kennisstad van Eindhoven met iedereen supersnel internet.....?? -O- Ik heb glasvezel, maar beetje uit buurt helaas......
 
Wel gezellig, maar voor mij mijn laatste MFMM tenzij het ergens anders naartoe word verplaatst.
Ben die politie echt helemaal beu, echt belachelijk veel radar controles. Voorgaande jaren waren echt VEEL leuker!
 
helaas de aangeboden hulp woont net even te ver weg .


ik ben druk in de weer hier om een SD geheugen kaartje van 8 Gb vol met megameet foto's online te krijgen.

ik heb helaas maar 1 mb upload ( die van dat rare reclame schaap )
en nu wil ik eigenlijk echt supersnel alles online krijgen want ik vermoed dat het anders nog wel de hele avond kan duren
 
ik werd er ook ziek van hoor, wat een popo's. niet te geloven. zo'n mooie dag wordt gewoon verpest door die gummy KNUPPELS.... ik ben nu trouwens bezig met film overzetten van camera naar harde schijf, ik verwacht dat hij vanavond vanaf 8 uur op youtube staat. :)
 
@ biglift, heb je niet een aardige buurman? misschien kun je het daaraan vragen. toen wij nog met inbellen verbinding maakte had ik al snel draadloos van mijn buurman :P
 
Wel gezellig, maar voor mij mijn laatste MFMM tenzij het ergens anders naartoe word verplaatst.
Ben die politie echt helemaal beu, echt belachelijk veel radar controles. Voorgaande jaren waren echt VEEL leuker!

foto's maken geeft meer dan alleen foto's zeker als je naast de politie staat te fotograferen....... ( groot oor dat op 300 % stond )

biglift mompeld iets over een mogelijk in de maak zijn de APV........ en ook door de week dat er van die jochies komen hangen daar in van die gepimpte koekblikken die bij de politie een doorn in het oog is.
 
@ biglift, heb je niet een aardige buurman? misschien kun je het daaraan vragen. toen wij nog met inbellen verbinding maakte had ik al snel draadloos van mijn buurman :P

ja hele goeie vent mn buurman .... maar die is bij moeders op de koffie.
dus dat zet ook geen zooien aan de dijk.

en op mijn werk is internep nog veel slomer.

ik denk dat het gewoon een kwestie van geduld is voor iedereen en nogmaals mensen

gebruik F5 op die foto pagina van mij....

er staan om de zoveel tijd weer meer foto's online.
 
mag deze foto in de openingspost ??

ik vind deze erg leuk qua foto

NaCYJ.jpg
 
Een geslaagde dag, goede opkomst, lekker weer en veel te bewonderen.

Ik erger me kapot aan die blauw helmen, waar halen ze de lol vandaan? Als ik in de ochtend een opdracht zou krijgen van mijn leidinggevende om te controleren bij een motor meeting, dan neem ik de gehele dag lekkere mc'flurry's :) tevens zorg ik dat mijn bonneboekje zoekt raakt ,:) ..... wat een baan!!!
Zullen de blauw mutsjes die naar buiten gebonjuurd worden het nou geweldig vinden? Ik walg echt van die gasten, die uitgestreken muilen bleeeehhhhhhh
 
Een geslaagde dag, goede opkomst, lekker weer en veel te bewonderen.

Ik erger me kapot aan die blauw helmen, waar halen ze de lol vandaan? Als ik in de ochtend een opdracht zou krijgen van mijn leidinggevende om te controleren bij een motor meeting, dan neem ik de gehele dag lekkere mc'flurry's :) tevens zorg ik dat mijn bonneboekje zoekt raakt ,:) ..... wat een baan!!!
Zullen de blauw mutsjes die naar buiten gebonjuurd worden het nou geweldig vinden? Ik walg echt van die gasten, die uitgestreken muilen bleeeehhhhhhh

Ik heb ze wel gezien bij de mac ;)
 
volgende keer geheime meeting organiseren. :9 groots aankondigen op een plek en dan met zn alle ergens anders heen gaan :+ *D
dan is er misschien wel wat minder blauw
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan