MF Gooi en Vechtstreek deel **92**

Gillie en zijn zwaai gedrag, wat doen we daar nou mee?

  • Niks, gezellig toch?

    Stemmen: 1 2,8%
  • Bannen die zooi!

    Stemmen: 2 5,6%
  • Ach laat die jongen toch.

    Stemmen: 18 50,0%
  • Zou Noor al spijt hebben van die foto?

    Stemmen: 14 38,9%
  • Gilletino mag tot deel 100 niet meer zwaaien...

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk de opnamedatum bekend

1 feb opname
2 feb operatie
3 feb verpleegsters pesten
4 feb naar huis als alles goed gaat.

ik ben dus de eerste week van februari gesloten

Heb het denk ik even gemist... wat gaan ze met je doen?
 
Oke.....
Heb een geniaal avondje gehad, helaas verpest aan t einde.....
Begonnen met het kijken van de klassieker thuis en natuurlijk won de goede club *D
Daarna wat drankspelletjes gedaan en de stad in gegaan. Super gezellig, leuk sfeertje en een Paradiso vol met leuke mensen. Uiteindelijk gaan de lichten aan en is t helaas afgelopen. Ik haal m'n jasje en sta bij de uitgang te wachten op m'n maatjes die bij de garderobe staan. Ik zie dat er een gesprek ontstaat met een neger voor ze, begint die neger ineens vol op m'n maatjes in te meppen!

Uitsmijters waren er echt super snel bij, begon hij die ook nog eens te slaan. Politie stond al binnen, begon hij ook nog te slaan.... Maatje van hem begon ook nog een wildvreemde en een agent te slaan.
Uiteindelijk allebei opgepakt en werd ons verzocht aangifte te doen bij bureau Lijnbaansgracht. Wij aangifte gedaan, uitsmijter aangifte gedaan, agenten volgens mij aangifte gedaan, ik getuigeverklaring afgegeven en de twee mongolen zitten nog vast.... Helaas was 1 maatje flink op zijn oog geraakt en daar zat veel bloed in. Onder zijn ooglid zeg maar en dat is volgens mij niet goed :/
Hij zit nu in de wachtkamer van het ziekenhuis met zijn huisgenoot, mijn huisgenoot heeft een flinke kaak.

Enorm k*t dat zo'n mafkees uit het niks ineens je hele avond kan verzieken :(

Oh jah, de koffie op t bureau was lekker, de mensen vriendelijk en een blondine enorm geil :X :+

Fijne dag allen, ik gaat ff slapen :P
Goed klote man, -O- sterkte met je maat ;)

Eindelijk de opnamedatum bekend

1 feb opname
2 feb operatie
3 feb verpleegsters pesten
4 feb naar huis als alles goed gaat.

ik ben dus de eerste week van februari gesloten
Mooi dat er nu duidelijkheid is.
Sterkte alvast.





@ Maike,
Heel veel sterkte '(
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een aantal bandjes?

2x voorband 120/70/17 MPP2CT en 1 x achterband 190/55/17 MPP2CT nog enkele mm profiel. Deze kunnen gratis afgehaald worden.

Setje Pirelli Supercorsa Dragon zelfde maten als boven: 1 dag mee op Zvoort gereden.
Deze zijn niet gratis.

Nieuwe MPP2CT 190/55/17. Ook niet gratis :N

De boel past niet onder de Beemer dus eerst hier even plaatsen voordat ze in het verkoop topic gaan.
 
[http://im1.shutterfly.com/media/47a1df38b3127ccefc72c7bb519400000030O08AbN2jFm3Ztge3nwE/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D550/ry%3D400/ (afbeelding)]


'(
WB Heel veel sterkte
full
 
Nieuwe serie bij Veronica, was maandag gestart, maar toen had ik geen tijd nie. Vanavond herhaling van de eerste aflevering en ik ben niet onder de indruk, :N

Geef mij Dexter maar! 8-)

Vakantie boeken! *O* Hier de overtocht naar Schotland in mei geregeld en betaald! *O*

Hawaii Five-0 is wel lachen. Eerste eps vallen idd wel mee daarna wordt het leuker. Althans dat vind ik :)
 
Zo net terug van de kapper met Louise... er is een flink stuk af maar het ziet er weer prachtig uit nu *O*

Ik vond dat staartje en dat langere haar ook wel erg schattig staan bij haar. (bij Ro)
Al een echt dametje he... gaat snel....

Hoeveel ouder is de dochter van Wilco nou?
 
Laatste keer dat ik Google translator (http://translate.google.nl/) gebruik voor een zakelijk mailtje. '(

Wou alleen maar: 'Buurvrouw, wat een prachtige mezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel' vertalen van het nederlands naar het engels.
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

WB: Sterkte '(

@ Poik: Damnit, erg jammer dat het zo moest lopen -O-

@ All: Haai :W


Sow vandaag iets eerder thuis, morgen later beginnen om n compleet weekend van werken te compenseren...ergens klopt er iets niet :X
Gelukkig is de klus wel n stuk kleiner en dus makkelijker als afgelopen jaren :)
 
[http://im1.shutterfly.com/media/47a1df38b3127ccefc72c7bb519400000030O08AbN2jFm3Ztge3nwE/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D550/ry%3D400/ (afbeelding)]


'(
-O- '( Sterkte er mee...


Ro, jij ook sterkte/succes :Y

Maatje's oog zit nog flink dicht en moet van de week nog even terug komen bij de oogarts. Verder verwacht die geen blijvende schade ofzo :)
Huisgenootje ziet er niet uit met zijn lip _O-

Nouja, leuk avondje Amsterdam :P
 
-O- '( Sterkte er mee...


Ro, jij ook sterkte/succes :Y

Maatje's oog zit nog flink dicht en moet van de week nog even terug komen bij de oogarts. Verder verwacht die geen blijvende schade ofzo :)
Huisgenootje ziet er niet uit met zijn lip _O-

Nouja, leuk avondje Amsterdam :P
Als ik het dus goed begrijp ben jij de enige zonder schade?


Ben je weggerent Poik? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan