Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
artifex: Je moet goed kijken hoe je graag rijdt. Ver weg, met supersporters, circuit, naar je werk?

Een competitie SM is gewoonweg kut om snelweg te nemen, met SSérs mee te rijden, dijkjes te rijden (vaak te hoge snelheid). Maar is daarentegen weer super voor industrieterreinen, circuit, door de stad/dorp heen te jakkeren.
 
Ik heb een vette filmpositie gevonden Corné, vind ik dan.
Kan ik de Euro's uit m'n portemonnee zien vliegen :+

Een screenshot van het testfilmpje.

naamlooskn.jpg
 
Ik heb een vette filmpositie gevonden Corné, vind ik dan.
Kan ik de Euro's uit m'n portemonnee zien vliegen :+

Een screenshot van het testfilmpje.

[afbeelding]

Levert leuke beelden op hoor! heb zelf mijn camera eens aan de passagiersvoetsteun gemonteerd, naar achter gericht. Ik weet niet hoe je hem hebt gemonteerd maar houd even rekening dat je vering veel werk verricht. Neem aan dat de camera dadelijk niet op de band komt _O- . Ik vond het vooral interessant dat je de werking van de vering met die beelden heel goed kan zien. Je staat ervan te kijken wat die voor zijn kiezen krijgt :P

Mocht je wat tijd over hebben, youtube zoeken naar falierke en dan het filmpje motorrit 050510 (kan ff niet op youtube want zit op mijn werk)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vette filmpositie gevonden Corné, vind ik dan.
Kan ik de Euro's uit m'n portemonnee zien vliegen :+

Een screenshot van het testfilmpje.

[afbeelding]
Geeft wel vette beelden....
10 minuten en je lens zit vol troep.
Zit precies achter je band, en met een beetje pech, gooit je band er kleine steentjes tegen aan.


ik geef de voorkeur aan wat er voor je gebeurt.
 
Levert leuke beelden op hoor! heb zelf mijn camera eens aan de passagiersvoetsteun gemonteerd, naar achter gericht. Ik weet niet hoe je hem hebt gemonteerd maar houd even rekening dat je vering veel werk verricht. Neem aan dat de camera dadelijk niet op de band komt _O- . Ik vond het vooral interessant dat je de werking van de vering met die beelden heel goed kan zien. Je staat ervan te kijken wat die voor zijn kiezen krijgt :P

Mocht je wat tijd over hebben, youtube zoeken naar falierke en dan het filmpje motorrit 050510 (kan ff niet op youtube want zit op mijn werk)

Ja ik heb al eerder naar achteren gefilmd, maar dan met een camera die minder goed is. Dit is een gopro hd (overgenomen van Corné). Ben benieuwd wat het wordt. Bekende dijk overigens van je filmpje ;)

Geeft wel vette beelden....
10 minuten en je lens zit vol troep.
Zit precies achter je band, en met een beetje pech, gooit je band er kleine steentjes tegen aan.


ik geef de voorkeur aan wat er voor je gebeurt.

Ik heb al eerder naar achter gefilmd en inderdaad, met vochtig wegdek is hij zo vies. Met droog wegdek echter niet. Vergis je ook niet in de afstand tot het wiel (groothoeklens), hij zit helemaal naar achteren en niet in het echte spettergebied. Hij zit boven het achterspatbord.
 
Laatst bewerkt:
artifex: Je moet goed kijken hoe je graag rijdt. Ver weg, met supersporters, circuit, naar je werk?

Een competitie SM is gewoonweg kut om snelweg te nemen, met SSérs mee te rijden, dijkjes te rijden (vaak te hoge snelheid). Maar is daarentegen weer super voor industrieterreinen, circuit, door de stad/dorp heen te jakkeren.
Ja inderdaad, toch schijnt het onderhoud van de competitie gerichte SMR510 vergelijkbaar te zijn met dat van de SM610 (bij normaal straatgebruikt welteverstaan).

Ik probeer er zelf ook achter te komen wat ik echt wil :/
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij toen je CBR goed was reed je elke dag en overal naar toe. ? Toch ?
Tenzij je veel veranderd bent (wat ik nie geleuf) , lijkt me een zx6r (636) de beste fiets voor jou :)
 
Ahja, onderhoud. Dat bedoelde ik nog niet eens, maar moet je inderdaad ook niet vergeten.

Het is ook de mogelijkheden die je uberhaupt hebt en hoe leuk het rijden is. Op de supermotard over de snelwegkachelen is echt kut rijden en slecht voor je brommer :)

Anders gewoon proefrijden en voor jezelf kijken wat je leuk vond aan het rijden toen je nog een motor had. Wat waren de pluspunten en wat de minpunten en wat zou je graag doen?

Wil je bijvoorbeeld ten minste 6 keer circuitrijden, dan ben je met een SM 200 euro kwijt, terwijl je dat in 1 keer kwijt bent in Assen.

Een SM erbij vind ik in ieder geval ideaal! Ik zou liever alleen een SS hebben dan alleen een SM.
 
Laatst bewerkt:
Neem aan dat de camera dadelijk niet op de band komt _O- .

Dat is overigens wel een goed punt zag ik net :Y

Thanks.
Een jaartje of drie geleden zelf helemaal opgeknapt.

Ik lees nu een motorblad waarin het gaat over het uitvoeren van een Z1000 met Akrapovic dempers en dynojet met ander filter. Daarbij stond een 'wist je dat?'' waarbij het ging over dat Amerikaanse mappings waardeloos zijn voor een EU-motor, omdat de samenstelling van de benzine hier anders is. Had je een Amerikaanse of toch een EU configuratie?
 
Volgens mij toen je CBR goed was reed je elke dag en overal naar toe. ? Toch ?
Tenzij je veel veranderd bent (wat ik nie geleuf) , lijkt me een zx6r (636) de beste fiets voor jou :)
Ik reed inderdaad heel veel, weet zelf ook niet of dat veranderd is _O-

Jij probeert ook echt iedereen aan de zx6r te krijgen he _O-
 
Ahja, onderhoud. Dat bedoelde ik nog niet eens, maar moet je inderdaad ook niet vergeten.

Het is ook de mogelijkheden die je uberhaupt hebt en hoe leuk het rijden is. Op de supermotard over de snelwegkachelen is echt kut rijden en slecht voor je brommer :)

Anders gewoon proefrijden en voor jezelf kijken wat je leuk vond aan het rijden toen je nog een motor had. Wat waren de pluspunten en wat de minpunten en wat zou je graag doen?

Wil je bijvoorbeeld ten minste 6 keer circuitrijden, dan ben je met een SM 200 euro kwijt, terwijl je dat in 1 keer kwijt bent in Assen.

Een SM erbij vind ik in ieder geval ideaal! Ik zou liever alleen een SS hebben dan alleen een SM.
Snelweg is inderdaad kut, gelukkig hou ik van binnendoor rijden en i.c.m. navigatie vind ik de juiste weg toch wel.

Zoals gezegd heb ik gisteren op een Husq SM610 proefgereden, beviel heel erg goed en een SM is iets wat ik echt wil. Dat weet ik zeker.

Als ik er na een tijdje achter kom dat ik snelweg etc. echt mis, koop ik er dan wel zo'n (636) brik bij :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan