Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet te geloven, ik heb de `zin van onzin "gevonden".
 
Staat erbij, mooi fietske!

Dank u, nu nog de tijd vinden om te rijden...
Ik heb 'm ooit aangeschaft voor woon/werkverkeer. Toen ie eenmaal klaar was vond ik dat zonde en heb ik de Super Tenere erbij gekocht voor woon/werkverkeer. Die vond ik na een jaartje toch minder geschikt en die heb ik dus weer verkocht.
Nu staat de Suzuki in de garage en doe ik het woon/werkverkeer met de Fazer van mijn vriendin.... :X

En voor degene die willen weten hoe ie er vantevoren uit zag. Zie: foto-album
Let ook op de mooie paardjes :r
 
Laatst bewerkt:
Ik lig lekker nog op m'n nest te stinken, ik ben stikgelukkig net mn iPhone ik hoef er niet eens uit te komen om hier wat te posten!
 
Ik lig lekker nog op m'n nest te stinken, ik ben stikgelukkig net mn iPhone ik hoef er niet eens uit te komen om hier wat te poetsen!
:+

Mooi spul hè, ben ook Apple ge$l, type dit ook op een iMac 27" :9
Telefoonabo is bijna afgelopen, nu aan het kijken voor de iPhone 4, maar zoek nog een goede aanbieding...
 
:+

Mooi spul hè, ben ook Apple ge$l, type dit ook op een iMac 27" :9
Telefoonabo is bijna afgelopen, nu aan het kijken voor de iPhone 4, maar zoek nog een goede aanbieding...

ik heb ook de 4 sinds een paar dagen, echt een top ding!

Wat zoek je voor abbo? Je hebt nu bij vodafone al een abbonement met de 16gb voor 50 eurie bijleggen.

Ik heb nu de 32gb en een abbonementje van 50 in de maand inclusief 1gig dataverkeer,
moest 150 euro bijleggen vond ik best meevallen voor de 32gb
 
ik heb ook de 4 sinds een paar dagen, echt een top ding!

Wat zoek je voor abbo? Je hebt nu bij vodafone al een abbonement met de 16gb voor 50 eurie bijleggen.

Ik heb nu de 32gb en een abbonementje van 50 in de maand inclusief 1gig dataverkeer,
moest 150 euro bijleggen vond ik best meevallen voor de 32gb
:o

Je betaalt bij Apple dus nog steeds voor het imago, als ik deze prijzen zie ben ik héél blij met m'n HTC Desire!

Android 2.2 *O* *O*
 
Met een SM op de snelweg kan natuurlijk wel maar er is niet erg veel aan. Dijkweggetjes en eigenlijk alles wat kronkelt en bochtjes kent is wel natuurlijk heel erg leuk met n SM! Als t wat warmer wordt ben ik van de partij..

full
 
Laatst bewerkt:
Ik had (en heb nog steeds) een Aiptek HD, zo'n pen-camera. Op zich prima kwaliteit en koste me 60 euro.. echt geen geld voor wat je krijgt. Kan zelfs tegen er overheen rijdende auto's :+ Maar daar zat niet echt snelheidsgevoel in en vooral de groothoeklens van de gopro vind ik gaaf en de kwaliteit natuurlijk.

De temperaturen gaan weer de verkeerde kant op :(

Deze cam? http://www.aiptek.eu/index.php?option=com_product&task=view&productid=200&Itemid. Zit al een tijdje te denken om mijn atc5k van de hand te doen, en een kleiner cameraatje te kopen. Voordeel van de atc5k is weer dat je een scherm hebt, dus hem goed kan richten.

Zal eens op youtube gaan kijken wat voor beelden en vooral ook geluid (dat is bij de atc wat minder) die pencam produceert. Misschien dat ik er ook wel een aanschaf.

Groeten Michel
 
:o

Je betaalt bij Apple dus nog steeds voor het imago, als ik deze prijzen zie ben ik héél blij met m'n HTC Desire!

Android 2.2 *O* *O*

Misschien, maar ik vind het een supertelefoon. Ik ben zelf niet echt een applefanaat of zo maar ik kon eindelijk verlost worden van mijn nokia n96 :r en ik wilde een goede betrouwbare smartphone. In de race waren de HTC desire, Samsung Galaxy S, Sony Ericcson Xperia en de iPhone4. Toevallig waren alle toestellen in mijn vriendenkring aanwezig dus ik heb ze allemaal geprobeerd en toen bleven de Galaxy S en de iPhone4 nog over, dat vond ik de mooiste en gebruiksvriendelijkste toestellen, en bovendien hebben ze het scherpste beeld. De Galaxy S is een supertoestel, mijn vriendin heeft m, maar het grote nadeel vind ik dat er geen flitser meer vanaf kon op de camera, en zo is mijn keuze uiteindelijk op de iPhone gevallen...

duur? ja, maar wel een knettersgoed toestel, gebruik m nu een week en zou m zo weer nemen als ik een andere mocht kiezen
 
Deze cam? http://www.aiptek.eu/index.php?option=com_product&task=view&productid=200&Itemid. Zit al een tijdje te denken om mijn atc5k van de hand te doen, en een kleiner cameraatje te kopen. Voordeel van de atc5k is weer dat je een scherm hebt, dus hem goed kan richten.

Zal eens op youtube gaan kijken wat voor beelden en vooral ook geluid (dat is bij de atc wat minder) die pencam produceert. Misschien dat ik er ook wel een aanschaf.

Groeten Michel

Moest er even voor googlen, maar dat ziet er uit als een blits en handig camera'tje.
De atc5k bedoel ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan