Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Potvolblomme, ben je er ff een avondje niet bij, hebben ze het weer over de afmetingen van m'n stramme kabouter.... :N :o

Sven, als het morgen een beetje weer is kom ik met de sm wel ff naar de Brand, moet je maar eens kijken. Voor een mooi bod mag ie weg, misschien... :+
 
Ben je de SM beu of wil je een SM met damesknopje?

Laat je vering goedzetten, ga wheelien en kom mee naar het circuit :)
 
Laatst bewerkt:
Voor de gene die gaan rijden veul plezier vandaag *O* *O* *O*
Voor de andere werk lekker je verplichte nummers af _O- _O- _O-
Ben richting Belgie :+ :+
Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een kleine 1,90 en een enduro is vaak net te groot voor mij om van de grond af aan te stampen. Als je 1,80 bent, dan hoef je je echt geen enkele zorgen te maken over hoogte van een SM. Die dingen zijn veel hoger dan andere motoren. (lees: supersports, nakeds, etc)
Ik ben 1,77 en elke SM waar ik op gezeten heb heb ik moeite (of kan ik helemaal niet) met beide benen op de grond!

Ook een normale DRZ400SM is al erg hoog hoor, vergis je daar niet in. Het scheelt wel dat zo'n SM behoorlijk inveert op het moment dat je erop gaat zitten. ;)
 
Potvolblomme, ben je er ff een avondje niet bij, hebben ze het weer over de afmetingen van m'n stramme kabouter.... :N :o

Sven, als het morgen een beetje weer is kom ik met de sm wel ff naar de Brand, moet je maar eens kijken. Voor een mooi bod mag ie weg, misschien... :+
Misschien dat ik ook even langs kom

Hoe laat en wie zijn er op de brand?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1,77 en elke SM waar ik op gezeten heb heb ik moeite (of kan ik helemaal niet) met beide benen op de grond!

Ook een normale DRZ400SM is al erg hoog hoor, vergis je daar niet in. Het scheelt wel dat zo'n SM behoorlijk inveert op het moment dat je erop gaat zitten. ;)
Daar heb ik ook eens naar staan kijken.
Ik had de indruk dat die juist lager was.
Was echt zo'n gooi en smijt ding.
Maar wel voor korte stukkies geloof ik...
Er is geloof ik ook een flink aantal posten te vinden over de suzuki DRZ400SM
http://www.motorfreaks.nl/2005/test-suzuki-dr-z400sm.html
 
Ik ben 1,77 en elke SM waar ik op gezeten heb heb ik moeite (of kan ik helemaal niet) met beide benen op de grond!

Ook een normale DRZ400SM is al erg hoog hoor, vergis je daar niet in. Het scheelt wel dat zo'n SM behoorlijk inveert op het moment dat je erop gaat zitten. ;)

Tuurlijk lukt dat best, ben zelf 180cm!
 
Ben je de SM beu of wil je een SM met damesknopje?

Laat je vering goedzetten, ga wheelien en kom mee naar het circuit :)
Beu niet, maar had hem ook gekocht om mee naar het werk/stad/winkel/sportschool te rijden. Als ik dan iedere keer gedwongen wordt die zevenmijlslaarzen aan te trekken... :N

Dan maar kijken voor een sm met damesknopje, of voor een Yamaha Tricker, schijn ook erg leuk te zijn voor erbij.
 
Beu niet, maar had hem ook gekocht om mee naar het werk/stad/winkel/sportschool te rijden. Als ik dan iedere keer gedwongen wordt die zevenmijlslaarzen aan te trekken... :N

Dan maar kijken voor een sm met damesknopje, of voor een Yamaha Tricker, schijn ook erg leuk te zijn voor erbij.

Dat had ik je helaas van te voren kunnen vertellen ;)

Wellicht ook een SM met minder onderhoud (zoals een drz).
 
Kopen ze een SM, en dan gaan ze wachten op 'n droog wegdek |(
 
Echt zo'n druilerige dag vandaag :r

Tijd voor voorjaar :Z Om alvast in de mooiweerstemming te komen :+

dsc5653m.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan