Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja die beemer is echt bagger lelijk om het even zo te verwoorden haha O-) en het geluid is ook net een stof zuiger vergeleken bij een ""echte"" sm :+ net nog even geprobeerd te rijden maar de duc vind nat wegdek niet zo leuk zegmaar _O-
 
Zijn er ook huskies met een startmotor dan ?
Ik ben niet zo thuis in de Sm wereld.
Weet wel dat ik om precies die reden mijn laatste XL heb weg gedaan. Ik werd knettergek (voor zover dat nog kan) van dat kicken en m net niet aankrijgen.

Nou is een lichtere fiets wel weer een stuk makkelijker. Een 125 of 250 bijvoorbeeld. En onderin hebben die power zat. Enkel voor toeren totaal ongeschikt.
 
En jij ouwe mopperpot, al op de brommer weggeweest dit jaar??? :/
Nope.......... ;(
Me rug is weer aan het klote....... :(
Morgen eens horen wat de huisarts weer te vertellen heeft.
Het gaat steeds slechter in plaats van beter.
Het word weer eens tijd voor foto's geloof ik.
Maar het zullen wel weer pilletjes worden... '(
 
En weer terug uit Belgie :W :W :W
Het was weer gezellie daar ondanks dat het om een sterfdag gaat -O- -O-

Corne heb gin bier gekocht daar wel ff geproefd(niet te veul moest nog rijden) :9~ :9~

Junkie ge moet oe eigen eens verdiepen in de SM :Y :Y
Gaat er een wereld voor oe open hoor }) }) })

_O- _O- _O- _O-
 
Nee ik heb me me neergelegd bij de snelheid van de superbike ............ Geen ontkomen meer aan voor mij, met alle beperkingen vandien ....
Ik ga niet meer kicken, nie meer achteroverhangen, nie meer meesteppen, alleen nog maar ver voorover gebogen hangen achter een topkuipje :) :)
En bij de stoplichten met kramp omhoog kijken :)

Gecondoleerd Jos, nooit leuk zulke dagen.
Ge kunt beter naar belgie moeten om de bier voorraad aan te vullen.
 
Nee ik heb me me neergelegd bij de snelheid van de superbike ............ Geen ontkomen meer aan voor mij, met alle beperkingen vandien ....
Ik ga niet meer kicken, nie meer achteroverhangen, nie meer meesteppen, alleen nog maar ver voorover gebogen hangen achter een topkuipje :) :)
En bij de stoplichten met kramp omhoog kijken :)

Gecondoleerd Jos, nooit leuk zulke dagen.
Ge kunt beter naar belgie moeten om de bier voorraad aan te vullen.

Junkie wij zitten echt op 1 lijn *O* *O* *O*
Er gaat niks boven een SS :} :} :} :}

Dankje is toch alweer 5 jaar geleden en het blijft raar om dan toch gezellig een pilske te drinken -O- -O-
Dat bier wat ze daar verkopen hebben ze hier ook :+
 
haha een ss is leuk maar na zoveel jaar krijg je vanzelf zere polskes en dan gaat iedereen weer trug naar de motard of iets dergelijks ;)
 
Het bovenstaande kan ik alleen maar beamen :+ :}

Hard genoeg rijden, ontlast je polsen :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan