Den Bosch en omgeving deel 16 jonguh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
net een mic besteld corneoo voor 3.10 € (incl verz. kosten) kunnen we geen armoe lijden.

Gevoeligheid -58dB ± 3dB, impedantie Low, frequentiebereik 50-16KHz. Lengte kabel 2,0 meter. Compatibiliteit: 1 x 3,5mm Jack.

[afbeelding]

volgens mij vind iemand het niet leuk dat het geluid van een 19 euro camera beter is dan een dure camera...

correct me if i'm wrong ;)
 
Als iemand sven nog ziet zegt ff dat hij z'n PM aan zet en dat ik z'n spelleke wil overkopen, kan hem niet bereiken!

Truste!
 
kun je ook niet iets versieren door een plakbandje op de microfoon te plakken ofzo?
We hebben van alles geprobeerd, maar beter werd het niet.
Zou dus tof zijn als dat microfoontje van 3 euro het kan oplossen.
 
We hebben van alles geprobeerd, maar beter werd het niet.
Zou dus tof zijn als dat microfoontje van 3 euro het kan oplossen.

dit ga ik even volgen O-). Geluid is inderdaad niet beter te krijgen, ook niet met plakband. Ben benieuwd of het gaat lukken.

Suc6

Zaterdag naar de beurs. Combi en helm scoren en dan zijn we klaar voor het nieuwe seizoen *O* ......als het weer een beetje mee wil werken trouwens -O-

Falierke
 
goedemorgen :W

Furygan ik heb zwaar weekend gehad sorry dat ik niet reageerde heb gister in coma gelegen :9 _O- _O-
Ik zal even koeken in de Little black book wanneer het kan deze week *O*
Denkt dat ik zaterdag maar is naar de beurs ga :Y :]
 
dit was zeker een paar jaar later? :+ ik hoop dat je beter kunt motor rijden dan je kunt auto rijden _O- :P :P

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan