Pirelli Diablo Corsa III voorband

biera b

MF'er
22 apr 2010
91
0
Roosendaal
Hoi, heb nog een Pirelli voorband liggen.
maat:120/70/17
dot 1009
type: diablo Corsa III
staat: nog geen duizend km mee gereden, dus eigenlijk nieuwd
prijs :teab

Zat op mijn motor maar vond dit geen band om mee op het circuit te gaan.
zal wel een foto plaatsen hier tzt
 
Laatst bewerkt:
Het is toch geen slechte circuitband, alleen bij echt heel hoog tempo kom je wat te kort.
Vermeld even of het een 120/60-17 of een 120/70-17 is, dat verkoopt makkelijker.....
 
Hoi, heb nog een Pirelli voorband liggen.
maat:120/17
dot ...09
type: diablo Rosso
staat: nog geen duizend km mee gereden, dus eigenlijk nieuwd
prijs :teab

Zat op mijn motor maar vond dit geen band om mee op het circuit te gaan.
zal wel een foto plaatsen hier tzt
Kan je beter de Diablo Rosso Corsa nemen...?
 
Toppunt van lompigheid :X

blijkt een Pirelli Diablo Corsa III te zijn.
Was vandaag ff in de garage, maar zonder fototoestel |(
Topic aangepast
 
'Pirelli Diablo Rosso voorband' > 'Pirelli Diablo Corsa III voorband '
 
Het is toch geen slechte circuitband, alleen bij echt heel hoog tempo kom je wat te kort.
Vermeld even of het een 120/60-17 of een 120/70-17 is, dat verkoopt makkelijker.....

Wat bedoel je met je opmerking dat je bij echt heel hoog tempo wat te kort komt?
Ik wil dit type band juist ook op het circuit gaan gebruiken (ik rijd met mijn straatfiets ook op het circuit)
 
Ik wil jouw bandje wel van je overnemen. Wat wil je ervoor hebben, en zou je hem op willen sturen?
Stuur me maar even een PM of mailtje als je wilt. :)
 
Wat bedoel je met je opmerking dat je bij echt heel hoog tempo wat te kort komt?
Ik wil dit type band juist ook op het circuit gaan gebruiken (ik rijd met mijn straatfiets ook op het circuit)
Ja, dat bedoel ik. Het is een (zeer) sportieve straatband, geen (semi-)circuitband. Bedenk wel dat het erg hard moet gaan (of dat je iets grondig verkeerd moet doen) voordat je aan deze band tekort komt......
 
Ik wil jouw bandje wel van je overnemen. Wat wil je ervoor hebben, en zou je hem op willen sturen?
Stuur me maar even een PM of mailtje als je wilt. :)

Zal eerst wel een foto plaatsen dan zie je hoe de band eruit ziet.
50 euro ex verzenden?
 
ok kom ie dan!!
full
 
Hey Biera. Ik ben inmiddels voorzien van een nieuw bandje. Toch bedankt en succes met de verkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan