CBR600f (fs) Hyperpro shock te koop

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
hyperpro shock in de aanbieding, nog geen 1000km onder mijn cbr600f gezeten.
voor de types:

F4i 2001 tot 2006
en FS sport

reden verkoop is simpel, schuuropruiming,...moet weg.

high speed/lowspeed compression, rebound en statische rijhoogte instelling.

300 euro.
10x25 euro

hyperpro-shock-cbr600f.jpg

onder deze brommert zat ie;
full
 
Laatst bewerkt:
niemand een shockje?

minder banden slijtage, veel beter gevoel, meer bodemspeling oja een geen stuurdemper meer nodig,...
 
aw shit ik ga m ff doorlinken naar ons forum.. in mijn ogen een heel goeie upgrade voor een stuntbike! suspension and brakes = performance..

alleen dat van die stuurdemper gaat voor ons niet op ;-)
 
aw shit ik ga m ff doorlinken naar ons forum.. in mijn ogen een heel goeie upgrade voor een stuntbike! suspension and brakes = performance..

alleen dat van die stuurdemper gaat voor ons niet op ;-)
Hèhè,..sja stoppies van 160 meter valt niet echt meer onder motorrijden maar op kunst op 2 wielen ;)

Zeker goeie upgrade top shock voor heel weinig geld!
 
prijs en omschrijving aangepast, 250 euri mag ie mee...
 
wie maakt me los, ik wil er graag iemand blij me maken en ik wil ruimte in mn schuur :)
 
ik zal de maten even opnemen en hyperpro bellen. die kunnen mij vast meer bellen. krijg nu een hoop verzoeken voor lengte/breedte/hoogte/kantel/strek maten... ;)
 
Volgensmij wil je die 25 briefjes van 10 of 10 van 25 niet hebben, de maten staan er nog niet op, ik ga dus maar verder kijken.

Maar je ben niet de enige ( zou ook nog een Yoshimura Dual tip willen kopen) ook hier zit ik op de maten te wachten €&@)(;:€(€ :(
 
pc3 geprobeerd aan te sluiten op de computer maar heb geen 9v pack. Heb hem nog niet gemonteerd.

Als de mooie veer nog te koop staat als me loon er weer is zal ik het toch eens gaan overwegen, tot dan maar een kickje
 
Beste, ik heb eventueel interesse in die schokker. Kan je mij een mailtje sturen of zelf je adres zichtbaar maken.

Vriendelijke groet

Desender Dries.
 
voor de lengte liefhebbers:

315mm lengte (maar is instelbaar volgens hyperpro)
40 mm onder
30 mm boven

shock.jpg

plaatje is voorbeeld. (met dank aan stenco)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor de maten, mijn demper is 310 mm en 30mm onder en boven, mogelijk kan ik dit aanpassen.

Waar kan ik de demper bekijken?

Gr. Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan