WP Super Competition Schokbreker CBR1000RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

bliksem

Die hard MF'er
19 jun 2006
950
0
Aangeboden WP Super Competition Suspension.

Inclusief hydraulische veervoorspanningsregeling.

Schokbreker is op alle mogelijke manier verstelbaar.

Geschikt voor Honda CBR 1000 RR vanaf bj. 2004

Prijs: 250 euro

dsc01944h.jpg
 
Yep! Er moeten nieuwe o-ringetjes in... dus vandaar...
 
Hallo alemaal,

Ik weet dat ik als laatste aanschuif maar mochten bovenstaande heren afhaken zou ook ik de schokdemper wel willen overnemen.

Ik hoor wel als de koop door de andere gegadigden niet door gaat.

graag dan een reactie op rlindemans@xs4all.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik reageer even op deze manier op aantal PB berichten. Er worden steeds zelfde vragen gesteld dus bij deze.

Schokbreker moet een beurtje krijgen, wat heel normaal is bij dit soort sportieve schokbrekers. Met andere woorden hij moet open en er moeten nieuwe o-ringetjes (seal kit) in en nieuwe olie. Dit kan je normaal zelf niet doen, omdat je toch wat speciaal gereedschap nodig hebt.

Ik heb zelf destijds deze schokbreker gekocht omdat ik de originele schokbreker van Honda veel te zacht vond. Verschil is goed te merken op circuit en je hebt de mogelijkheid om de schokbreker op verschillende manieren te tunen: hoogte, hardheid etc. Ik heb er ongeveer 10 circuitdagen mee gereden en bij de laatste keer merkte ik dat 'ie olie begon te lekken. Dit duidt op versleten rubberen ringen. Ik heb vorig jaar op circuit van Spa Francor offertj gehad om de schokbreker te reviseren. Dat zou rond 150 euro kosten bij een Belgisch bedrijf.

Prijs is laag dus ook vast! En schokbreker is nog niet verkocht.
 
ik wacht netjes m'n beurt af voor wat Sheldon gaat doen ....
Als hij hem niet koopt wil ik m !!
 
kijk zo hoort het degene die het eerst komt die heeft de eerste keus,

Sheldon succes met die mooie demper :Y

gr Rob
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan