ruilen uitlaat cbr600rr 2003/ toe aan wat anders !?

gekehuis

Rookie
5 jul 2010
14
0
Hattem
Hallo,

ik heb op dit moment een uitlaat van laser de extreme, bevalt nog harstikke goed maar gewoon toe aan wat anders, ziet er nog als nieuw uit, altijd goed gepoetst !

Zat te kijken naar wat anders en bedacht mij dat er mischien iemand was met hezelfde, ook op zoek naar wat anders.

mail dan even naar gekehuis@hotmail.com
 
Leuk idee...ik heb zelfde uitlaat/motor..heerlijke donkere brul onderin, lekker racy bovenin.. dacht zelf dat ik er een two brothers onder wilde, maar voorlopig hier wel gelukkig mee :). Mocht je de two brothers erop schroeven, laat me weten hoe hij klinkt in vergelijking met de laser!
 
ik ben juist op zoek naar two brothers of akra. . . . . De laser heeft inderdaad ook echt een heerlijk geluid. Ik zoek weer is wat anders, en dacht dat er vast iemand hetzelfde zou denken.

Hopelijk :d
 
Hallo,

ik heb op dit moment een uitlaat van laser de extreme, bevalt nog harstikke goed maar gewoon toe aan wat anders, ziet er nog als nieuw uit, altijd goed gepoetst !

Zat te kijken naar wat anders en bedacht mij dat er mischien iemand was met hezelfde, ook op zoek naar wat anders.

mail dan even naar gekehuis@hotmail.com

hey op 2de hands zit er 1 jef die doet veel met 600rr uitlaten,heb zelf net een rr met compleet systeem extreme zit zelf ook aan iets anders te denken,een demper die niet zo ver onder de kont uit steekt. iemand een idee welk merk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan