Brembo PR19x20 radiale rempomp zwart-goud

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretpiloot

MF veteraan
8 dec 2004
24.636
2
Heerhugowaard
binnenkort te koop omdat ik een andere set heb gekocht (moet nog binnenkomen)
een brembo PR19x20 radiale rempomp, zwart met goud.

prijs €150

plaatjes spreken voor zich denk ik zo, evenals de kwaliteit van Brembo :9

full
 
Nu ga ik een (wellicht domme) vraag stellen..
Is de diameter van sturen/clipons altijd hetzelfde?
Wat is de montagediameter van deze pomp?
 
Nu ga ik een (wellicht domme) vraag stellen..
Is de diameter van sturen/clipons altijd hetzelfde?
Wat is de montagediameter van deze pomp?

standaardmaatt :Y 22mm dus (clipons of stuurtje, maakt dus niet uit, past op allebei)

soms heb je wel fatbar sturen waarbij het middelste gedeelte dikker is, maar dat is hier niet van toepassing
 
Hmm, je woont in 'mijn stad' dus kan makkelijk even komen kijken. Eigenlijk zou ik niets meer kopen voor mijn motor, maar ga nu toch wat twijfelen ;). Kan jij de rempomp ook monteren en is dit dan met achterlichtschakelaar?? Zo ja, dan wordt het allemaal wel erg aantrekkelijk :).
 
Hmm, je woont in 'mijn stad' dus kan makkelijk even komen kijken. Eigenlijk zou ik niets meer kopen voor mijn motor, maar ga nu toch wat twijfelen ;). Kan jij de rempomp ook monteren en is dit dan met achterlichtschakelaar?? Zo ja, dan wordt het allemaal wel erg aantrekkelijk :).

ik heb m nu nog niet liggen :9 remschakelaar zit er ook niet bij.
kan hem wel voor je monteren, maar ontluchten doe ik zelf altijd bij MADRacing :Y want zelf remvloeistof op voorraad houden in een aangebroken potje is zonde.
zou wel willen helpen bij MAD om hem voor je te monteren en ontluchten :Y
kost je een uurtje werkbank, maar weet je wel zeker dat het goed gebeurt
 
ik heb m nu nog niet liggen :9 remschakelaar zit er ook niet bij.
kan hem wel voor je monteren, maar ontluchten doe ik zelf altijd bij MADRacing :Y want zelf remvloeistof op voorraad houden in een aangebroken potje is zonde.
zou wel willen helpen bij MAD om hem voor je te monteren en ontluchten :Y
kost je een uurtje werkbank, maar weet je wel zeker dat het goed gebeurt
Enig idee wat een uurtje werkbank kost bij MAD?? Zie dat ze ook een aanbieding voor een grote beurt hebben voor 399,-. Klinkt ook niet verkeerd aangezien ik net een nieuwe motor heb.

Ik ga nog even nadenken 8-)
 
hey pret, kun je me een totaal kosten plaatje geven ong?

- remlichtschakelaar? moet ik die nieuw hebben, of kan ik die overzetten?
- passen mijn stalen leidingen nog? maw is het 1 op 1 over te zetten allemaal? of krijg ik gekut met knoppenkastjes etc?
- uurtje mad (bij mij dus ruim 2)
- vloeistof etc.

+-200euro totaal?

zoals altijd ;( kan ik er niet teveel aan uitgeven, en heb er ook alleen maar last van bij paar circuitdagen, nurburgring weekends (hier vooral!) en op vakantie als ik érg sportief bergpassen rij. hier in de strontpolder zijn de std remmen prima.
 
Laatst bewerkt:
20070814133805-1-3803.jpg


by the looks of it heb jij een heel mooi knoppenkastje :Y niks aan doen.
remschakelaar moet je wel zoeken, maar mark heb volges mij kant en klare oplossingen hiervoor (remdrukschakelaars)
en een banjo boutje ivm lengte.

je gaat van 17,5mm naar 19mm in diameter, zou het fading probleem op moeten lossen :Y

en het is een ganzgeile radiale brembo natuurlijk :9~
 
[afbeelding]

by the looks of it heb jij een heel mooi knoppenkastje :Y niks aan doen.
remschakelaar moet je wel zoeken, maar mark heb volges mij kant en klare oplossingen hiervoor (remdrukschakelaars)
en een banjo boutje ivm lengte.

je gaat van 17,5mm naar 19mm in diameter, zou het fading probleem op moeten lossen :Y

en het is een ganzgeile radiale brembo natuurlijk :9~~

jij komt vaker bij mad dan ik (ben er al geen maanden geweest) ik ga morgen op wintersport, zou jij bij mark eens kunnen navragen wat er moet gebeuren? laatste wat ik wil is voor nare verassingen komen te staan mbt lengte van remleidingen, grootte van knoppenkasjes, aansluitingen van schakelaars etc.

heb al vaker gehad dat we het zo ff zouden fiksen, en dat toen door onvoorziene omstandigheden de hele boel verbouwd moest worden.
 
jij komt vaker bij mad dan ik (ben er al geen maanden geweest) ik ga morgen op wintersport, zou jij bij mark eens kunnen navragen wat er moet gebeuren? laatste wat ik wil is voor nare verassingen komen te staan mbt lengte van remleidingen, grootte van knoppenkasjes, aansluitingen van schakelaars etc.

heb al vaker gehad dat we het zo ff zouden fiksen, en dat toen door onvoorziene omstandigheden de hele boel verbouwd moest worden.

weet niet of ik het aankomende zaterdag red, anders die week erop.
heb met dit weer toch geen haast
zou je misschien een foto kunnen maken van je huidige rempomp setup? vooral aangezien leidingen :Y en positie remdrukschakelaar
 
weet niet of ik het aankomende zaterdag red, anders die week erop.
heb met dit weer toch geen haast
zou je misschien een foto kunnen maken van je huidige rempomp setup? vooral aangezien leidingen :Y en positie remdrukschakelaar

nee ik heb hem hier niet...zal ff zoeken of ik al een foto heb.

heb geen haast, vertrek vrijdag voor 10 dagen wintersport. als je iemand anders hebt, uiteraard niet wachten.
 
knoppenkast is perfect, je (mark) zal alleen ff op zoek moeten naar een haaks adaptertje/verlengertje vanaf je pomp, of je moet passende leidingen scoren met een andere banjo :Y maar opties genoeg iig om het knap te krijgen
 
staat mooi bij me stuurdemper })

tegen de tijd dat ik hem erop ga frommelen bel ik mark wel en zeg ik gewoon" brembo pomp, zx10r 05, gemme the parts i need" hij zal wel weten hoe en wat.
Ha, dat was precies de reden waarom ik nu wel een keer had gereageerd op een Brembo rempomp *D . Veel plezier ermee!!! Ik wacht de volgende 'aanbieding' wel af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan