VIO pov 1.5

zenracer

MF veteraan
10 sep 2002
1.637
0
Amsterdam
Te koop: een VIO pov 1.5
De camera is ongeveer anderhalf jaar oud, helemaal compleet en werkt prima.
Ik heb de kabeltjes om de camera op een accu en sigarettenaansteker aan te sluiten er later bij gekocht en die krijg je erbij.
De reden van verkoop is dat ik wil overstappen naar een camera waarmee ik ook onderwater kan filmen.

Prijs 310 euro.
 
Laatst bewerkt:
Nou ok, hier een foto dan (veel valt er niet te zien, het is gewoon de camera met de accessoires die erbij zitten imho) Overigens ontbreken er 2 dingen op de foto: de bijbehorende cd en de 12V sigarettenaanstekerplug. Ze zitten er wel bij, maar staan dus alleen niet op de foto.
5398612737_1fefb3c2c3_z.jpg


Ik zie dat de pov 1.5 nieuw 400 euro kost, maar dat is dus zonder de 12V power adapter kit, die 69 euro kost (http://www.vio-povstore.nl/pov-accessoires/vio-pov15-accessoires/6270_pov1-12v-power-adapter-kit.html)

Morgen zet ik de pov op marktplaats. Mocht het niet lukken met deze verkoopprijs dan kan ik altijd nog zakken, maar dat zie ik dan wel weer.
 
En heb je al een nieuwe cam ??
Nee nog niet eigenlijk. Twijfel nog tussen een gopro, een gewone digitale camera met onderwaterbehuizing of een outdoorcamera die tot 10m waterdicht is.
Ik denk dat het de middelste word, maar ook daarin is enorm veel keuze.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
1
Weergaven
503
Reacties
5
Weergaven
1K
Anoniempje313
A
Reacties
14
Weergaven
4K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan