RVS laser dual tone dempers

henkjantje

MF veteraan
17 apr 2007
1.104
0
emmeloord
te koop een set dus een linkse en een rechtse


het zijn laser duo tone dempers alleen zijn deze wel 15 cm ingekort.

Maar voor het geluid maakt dat niet zo veel uit ik heb ze zelf altijd gebruikt zonder db killers er in.

en dat zorgd wel voor kippevel geluid op een cbx 6 pitter.

dempers met e keur en db killer

vrij bieden
full
 
Bolt on of slip on?

En graag de binnendiameter voor de slip on als het dit is :D
 
Laatst bewerkt:
dat zou ook kunnen ik heb de stickers al een jaar of 3 verwijderd dus misschien wel duo tech

het is zowiezo slip on en de diameter moet ik even opmeten.
 
het zijn slip on dempers aansluiting diameter 61mm.

en dan zit de bevestigingssteun aan de achterkant met 2 keer een m8 bout.

bij de linkpijp zit ie vast met een veertje.
 
technisch gezien zal dat wel niet, maar ik heb ze zeker 3 seizoenen op mijn cbx 6 cilinder gebruikt

en ook nog met kn filters zonder db killers er in gereden en daar nooit problemen mee gehad.

wel een super geluid
dempers moeten plaats maken voor een volledig rvs systeem met martin demper
 
Welke prijs heb je in gedachte?

Mijn pijpen zijn zelf 45 mm in doorsnee, dus moet nog wel wat verder aan gefabriekt worden, dus lichte interesse hiero
 
Laatst bewerkt:
doe eens een goed bod dan kijk ik of ik er mee leven kan.

ik heb al wel wat in gedachten (60 euro per stuk)
 
Okee, dan weet ik genoeg.

Ff wachten tot ik student af ben.. :$

Wil geen onredelijke biedingen doen, mijn budget ligt iig lager dan dat! Zijn mooie dempers, maar kan dan beter me geld uitgeven aan slijtageonderdelen! Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Mm, toch nog steeds interesse! Geluid wint het van het verstand kun je het noemen! Aangezien ik zelf dus ook aan het lassen moet en 2 Jama dempers doormidden moet slijpen als mooie conische overgang van 45 mm naar 61 mm wil ook ook graag even maten van de dempers zelf weten. Kan over Duotone zo zelf niets vinden op het world wide web.. Vooral de breedte van de dempers is belangrijk, of ik ruimte genoeg overhoudt voor me achterveren. Of ik moet de dempers echt meer naar buiten laten staan.

Je kunt merken, heb zelf ook allerlei ideeen hoe ik alles kan doen.. Zal zo even mijn vaders Laser dempers opmeten voor een kleine indicatie..



Groet Harm-Jan
 
Laatst bewerkt:
Ja hier ook wel interesse,

jijzegt dat de aansluitdiameter 60mm is, kun je me misschien eens een foto toesturen of hier plaatsen van aansluiting van de demper,
misschien ken ik er wat mee.
met db- killer is het geluid dan goed dragelijk.

gr Arie
 
ik zal morgen even een fototje maken van de aansluiting
hij is inderdaad 60/61mm

en het geluid is goed te harden ook zonder db killer.

ik zal ook de totale lengte even opmeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan