Brembo radiale rempomp PR19x20 incl remlichtschakelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSC-RS

MF veteraan
10 jul 2007
8.524
0
Zolang t maar niet te druk is...
Nog liefhebbers voor een Brembo rempomp, radiaal PR 19x20 incl remlichtschakelaar en natuurlijk zo goed als nieuw en technisch 100% Geen krasje niets en doos heb ik er nog bij!

Ideaal voor de circuitgangers onder ons, remt als een beer!!! Met remlichtschakelaar en kan dus ook voor op de straatfiets....superspul! Past bijna op iedere fiets!

Prijs 190 euro en vast! Is gewoon als nieuw!

full
 
Ach kan eens gebeuren, ik zag toevallig je beide topics en vroeg het me af :)

Zat al te balen dat ik geen fiets had waar je schijven op pasten haha.
 
Ach kan eens gebeuren, ik zag toevallig je beide topics en vroeg het me af :)

Zat al te balen dat ik geen fiets had waar je schijven op pasten haha.


Helaas...schijven zijn ook al verkocht, maar deze pomp past ook op je soes!! Remt tig keer beter dan de standaardpompen en niet met elkaar te vergelijken....... topspul, in de sbk en motogp hebben ze tot een paar jaartjes geleden hier allemaal nog mee gereden. Wel met een speciale adjuster en nu zijn ze een aantal jaartjes overgestap op hele andere gefreesde pompen. Maar deze pompen hebben jaren lang aan de top gestaan...enne 175 euro voor deze is weinig geld! :P
 
Ik weet het, maar momenteel heb ik net een set R1 klauwen gekocht met andere schijven en blokken, de kas is even leeg haha.

Ik zit alleen een beetje met het feit dat je eigenlijk verplicht bent die Brembo hendels te gebruiken door de adjuster aan de achterzijde. Ik heb hele kleine handen, en rij nu met CRG hendels die ik lekker dicht bij het stuur kan stellen, ik weet eigenlijk niet hoe dat bij de Brembo's zit?

Sorry voor het gepraat in je topic trouwens, maarja, zo blijftie wel lekker bovenaan :+
 
MAakt niet uit, pomp is net verkocht dus slotje!

Antwoord op je vraag, deze pomp heeft aan de voorzijde een stelwieltje waarbij je de afstand van de hendel in kunt stellen tov handvat.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan