Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft toevallig iemand van hier zijn GSX F omgebouwd naar naked bike?
Ben ik erg benieuwd naar, want ben het van plan met mijn motor te doen :Y

Die van 1nezz was semi naked
1nezz.jpg
 
Laatst bewerkt:
we'll see.
net ff motor laten checken op ene provosorische manier om te ontdekken of er een storing in mn bike zit gezien die af en toe fi aangeeft.
blijkbaar schijnt het dus gewoon net als ene vriendin te zijn die weleens zeurt zonder aanleiding want volgens de check is er niks aan de hand.

Gixxer ook al ongesteld :?

:W
 
we'll see.
net ff motor laten checken op ene provosorische manier om te ontdekken of er een storing in mn bike zit gezien die af en toe fi aangeeft.
blijkbaar schijnt het dus gewoon net als ene vriendin te zijn die weleens zeurt zonder aanleiding want volgens de check is er niks aan de hand.

Geeft ie verder geen foutmelding?. Dus C00?
 
Laatst bewerkt:
Gixxer ook al ongesteld :?

:W

k denk het, vanmiddag ook nog ff rondje voor controle gedaan.
want gister tijdens het checken was de fi storing al weg.
vandaag was ie er echter weer en dus weer gecheckt... weer gewoon -c00.. tis dus echt just like a girlfriend, zeuren terwijl er niks aan de hand is.
 
[afbeelding]


GSXF Eifelrit 2011


:] *O*

zie nu pas dat ik twee keer dezelfde foto in het plaatje geplaatst heb :$

dat is al weer op tijd!

Ik heb al een motorvakantie staan, misschien een tweede wel leuk. Ik ga eens kijken :)

Vandaag met de motor naar stage, toch wel lekker zo :] was nog wel fris, en na een uur rijden hadden me handen het echt begeven, maar dat geeft niet, ik had plezier en vanmiddag is het lekkerder weer :]
 
oom agent niet gezien in de Eifel en de duitsers nemen het ook niet zo nauw met het geluid.

Ik wil wel weer mee, alleen plan ik meestal maximaal een week van te voren dus kwa data ruzien jullie maar lekker verder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan