Het grote GSX-F topic deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Je mag wel je borsthaar gaan scheren _O-

Maar uhm... Gekleurde contactlenzen?
 
Leuke foto's :)!!

Wanneer kunnen we rijden dames?? Begin volgende maand? Ik wil niet te lang van oktober afwachten lijkt me nogal nat ;) vloeit jaar hadden we rond die tijd een ontzettend mooie route, misschien daar iets mee doen of een nieuwe route gaan zoeken. Bij den Bosch weer verzamelen? Vond ik de vorige keer wel een prettige lokatie. Disaster, welkom trouwens ik ben wilco net als wijx :p en ik spam hier op onregelmatige tijden. Dit door me (drukke) werk ;)
 
Leuke foto's :)!!

Wanneer kunnen we rijden dames?? Begin volgende maand? Ik wil niet te lang van oktober afwachten lijkt me nogal nat ;) vloeit jaar hadden we rond die tijd een ontzettend mooie route, misschien daar iets mee doen of een nieuwe route gaan zoeken. Bij den Bosch weer verzamelen? Vond ik de vorige keer wel een prettige lokatie. Disaster, welkom trouwens ik ben wilco net als wijx :p en ik spam hier op onregelmatige tijden. Dit door me (drukke) werk ;)

dubbelganger!
 
Nou jongens.... Vanaf vandaag ook weer meer hier te vinden (en ook tijd om naar een route te kijken) want ik ben vandaag afgestudeerd en nu dus officieel bevoegd docent geschiedenis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeft 3 weken heeel veel tijd gekost maar is gelukt:D
 
Nou jongens.... Vanaf vandaag ook weer meer hier te vinden (en ook tijd om naar een route te kijken) want ik ben vandaag afgestudeerd en nu dus officieel bevoegd docent geschiedenis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeft 3 weken heeel veel tijd gekost maar is gelukt:D

Gefeliciteerd jongen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Heb je ook tijd een topic OP bij te houden? deze is bijna vol,. :$
 
Bedankt voor de felicitaties..

Wil op zich best het topic bijhouden...

En dat ritje zal ik me ook wel eens over buigen... wordt een leuke herfstrit !
 
Heb vandaag eindelijk voor het eerst een lekker lange rit (100 km plus)op mijn gsx600f ('91) gemaakt.Ik was gewend aan mijn honda chopper,maar wat rijdt zo'n gsx toch fijn.Lekker handelbaar,snel genoeg.Heb "vroeger"verschillende gsxén gehad (400-550-750 en een 1100),maar deze 600 bevalt prima.

Ik was net voor de bui thuis,dus mijn dag kan niet meer stuk.
Als het mogelijk is wil ik graag meedoen aan de herftsrit.Zelf woon ik in het noorden van het land ,duswie weet kom ik ook.

Zijn er trouwens meer gsx rijders/forumleesers woonachtig ,boven Zwolle?Laat maar es wat van je horen.

groeten Evert (Assen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan