quote:mickey68 schreef op 02 maart 2011 @ 23:45:
Ik heb net TWONAV gedownload.
Dit is een app net als RMAP.
Nu heb ik ook de Europa maps aangeschaft. Het zou dan ook moeten functioneren als routeplanner.
Ben heel benieuwd. Jammer dat Garmin niet voor Android verkrijgbaar is.
TWOMAP kost wel geld!
50 Euro voor de app en 100 voor de europa kaarten.
quote:mickey68 schreef op 30 maart 2011 @ 22:22:
Igo8 is voor de Iphone. Niet voor Android.
quote:karpertje30 schreef op 03 april 2011 @ 19:07:
met Sygic Mobile Maps 10 kan je perfect eigen routes rijden en heb je de mogelijkheid om routes te importeren.....werkt goed!![]()
is voor alle mobile telefoons ....
quote:mickey68 schreef op 31 mei 2011 @ 00:09:
Volgens mij heeft er iemand aandelen van:
Sygic Mobile Maps 10
Jammer dat die meneer met die aandelen niet uitlegt hou die routes te importeren zijn. Ik heb overigens al die routeplanners aangeschreven met de vraag hoe het zit met voorgeprogrammeerde routes. Allemaal negatief. Ik heb inmiddels TwoNav2 van CompGPS gekocht! 140 euro voor de software en de kaarten van europa. Wat een troep is dat zeg. zonde van het geld. Ook heb ik op het punt gestaan de telefoon te kopen waar Garmin standaard op geinstalleerd is. Helaas is deze versie van Garmin niet bekend met routes importeren. Overigens kwam ik er achter dat de tomtom rider maar 24 punten kan programmeren voor een route. Dat is weinig zeg! Met een Garmin device kan je wel 200 punten gebruiken.
quote:dism schreef op 05 juni 2011 @ 21:38:
Gaat prima met zowel Sygic Mobile Maps 10 als Copilot.
Routes maak je aan in TYRE, sla je op als .itn.
Voor Sygic .itn omzetten naar .itf met itnconv of itn2itf. (wel in het frans maar wijst zich vanzelf)
.itf op je android in de map res/itinerary.
Voor Copilot .itn omzetten naar .trp met itnconv.
.trp op je android in de map copilot/EU/Europe/save. (of een ander map, waar de route bij hoort)
Voor wie tyre, itn2itf en itnconv niet heeft, google helpt...
quote:m-peters schreef op 14 juni 2011 @ 18:54:
Ik ga nu sygic proberen, kijken wat dat is.. hopelijk klopt bovenstaand bericht niet helemaal.
quote:dism schreef op 14 juni 2011 @ 21:15:
[...]
Bovenstaand bericht zal vast kloppen (heb het zelf nog niet geprobeert), ITN Converter 1.78 kent inderdaad alleen Sygic McGuider (.itf) als uitvoerformat...
Ik gebruik zelf na TYRE bij het omzetten van .itn naar .itf het (Franstalige) programmaatje ITN2ITF en dat werkt sowieso met mijn Sygic Mobile Maps 10 v8.14
Probeer dat maar es
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1