Akront en Morad alu velgen honda CB

nsr-racer

Die hard MF'er
14 aug 2003
466
10
Heijen
Ik heb een alu velgenset uit een honda CB 500 F te koop.
Set is met een hoge rand (de klassieke).
Set is goed maar er moet wel ff gepoetst worden want ze zijn zo uit de motor gehaald.
Zijn beide 18" het voor wiel is 2.15" en het achterwiel is 2.5" breed.
Ze zijn bij Haan ingespaakt met RVS spaken.

Doe een aannemelijk bod eventueel naar mijn email adres
mijn2 @ email.com

Ik heb ook nog een blok van een cb 350 staan staat er al weer even maar liep toen hij is weggezet.

Ramon
full
 
Geen interesse , maar zou je mij es een foto willen sturen van de voorwielnaaf ??
graag links en rechts

bvd. Henk
 
Ik heb een alu velgenset uit een honda CB 500 F te koop.
Set is met een hoge rand (de klassieke).
Set is goed maar er moet wel ff gepoetst worden want ze zijn zo uit de motor gehaald.
Zijn beide 18" het voor wiel is 2.15" en het achterwiel is 2.5" breed.
Ze zijn bij Haan ingespaakt met RVS spaken.

Doe een aannemelijk bod eventueel naar mijn email adres
mijn2 @ email.com

Ik heb ook nog een blok van een cb 350 staan staat er al weer even maar liep toen hij is weggezet.

Ramon[afbeelding]

He Raymond, heeft de 500 de geest gegeven ? 350 wordt niet meer opgebouwd ? Huis inmiddels klaar ?

Wordt weer eens tijd dat we langskomen ! (a troix..want inmiddels is er gezinsuitbreiding..Mail ff, ook voor de spullekes
 
ik vraag me ook af of het achterwiel apart wordt verkocht
en wat de vraagprijs is (eventueel ook voor dat 350 blok )
 
He Raymond, heeft de 500 de geest gegeven ? 350 wordt niet meer opgebouwd ? Huis inmiddels klaar ?

Wordt weer eens tijd dat we langskomen ! (a troix..want inmiddels is er gezinsuitbreiding..Mail ff, ook voor de spullekes

Die Villa/ Boerderij bedoel je :-)
Heb ik ook nog eens na de tip van triaatje een 4 in 4 kunnen scoren waar ik nog steeds blij mee ben!

Mooie spullen. Maar genoeg interesse zo te zien. Vraagprijs altijd interessant om te weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op dit moment met een Belg bezig om de wielen op enige manier bij hem te krijgen. Als dit niet lukt dan is de volgende die wil aan de beurt.

De 500 is niet uitelkaar of overleden maar is nu voorzien van nieuwe velgen zonder hoge rand, dus gewoon vlakke velgen.

Het 350 blok mag iemand komen ophalen voor 50 euro.

Ik ben nog steeds bezig met de verbouwing voor de genen die mijn huis kennen, maar ik heb tegenwordig wat minder tijd voor alles, heb een andere baan sinds een paar jaar en doe weer een studie enzo.

Helaas te weinig tijd voor de motoren, ik heb te weinig tijd.

Ramon
 
Terug
Bovenaan Onderaan