Regio Haarlem deel 175: Een hele kale kano

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zaterdag al paar dingen staan, tot hoe laat kan je langskomen om te helpen?
De ganse dag! Weest welkom!

Als ik genoeg mensen heb gelokaliseerd, ga ik de container bestellen. bob en ik kunnen het absoluut niet samen. Bob z'n vader komt, Joyce is er, Nick komt... Kan ik jou ook op het lijstje zetten? Ik zorg voor bier en brood!
 
Maar dat is toch ook InHolland? :+
Klopt. Maar de docenten daar zijn wel echt goed (de meeste bij de MEM althans). Het is een prima school (vroeger 4 a 5 jaar geleden niet). Heb daar 3 jaar in een raad gezeten die vergaderde met het college van bestuur (toen nog Geert Dales) en we zijn ook vaak naar conferenties geweest met andere scholen. Als je de CvB's aanhoort in de debatten, dan heeft INHolland alles goed op een rijtje. Maargoed, ze moeten het ook goed kunnen vertalen naar de werkvloer. Bij de MEM gaat dat prima.

Maar de mensen die op de opleiding af komen met een 9 tot 5 mentaliteit (waarover ze overigens niet eens beschikken, want tijdens stages en in het interne leerbedrijf zijn ze om 3 uur al moe en voeren ze geen reet meer uit.) en denken wel een evenement te kunnen organiseren of mensen aan te sturen of te mobiliseren/managen, die zitten er dus naast. Echt de meesten zijn kansloos en ik zou absoluut niet met ze willen werken.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet zeker, heb sws 2 afspraken overdag..

Als ik op tijd klaar ben wil ik wel ff naar rotterdam karren

Laat t je van de week ff weten
 
_O- _O-

Zit nu op Glamorgan University :+ niet dat dat heel moeilijk is, maar het klinkt wel leuk. Net als Fox die altijd naar de Uni gaat _O- _O-

Boeiuh

Ik ben ook afgestudeerd aan: The Hague University, maar dat is gewoon de Haagse hogeschool :+

Of een kennis die nu in het buitenland studeert die zit ook op de 'universiteit' terwijl die gewoon HBO doet :+

Maar wel lekker tegen iedereen zeggen dat ie naar de uni gaat _O- _O-
 
Boeiuh

Ik ben ook afgestudeerd aan: The Hague University, maar dat is gewoon de Haagse hogeschool :+

Of een kennis die nu in het buitenland studeert die zit ook op de 'universiteit' terwijl die gewoon HBO doet :+

Maar wel lekker tegen iedereen zeggen dat ie naar de uni gaat _O- _O-
Universiteit is in Nederland een beschermde titel... University niet. Iedere debiel die een opleidingsinstituut start, mag er dus een bord 'University' op hangen...
 
gevonden op hun site

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes-for-sale/searchresults/detail/Suzuki/GSX-R1000/R1000-2001/2003/_/R-NXGN-2087744

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes-for-sale/searchresults/detail/Suzuki/GSX-R1000/1000-K3-VERY-CLEAN-ORIGINAL-EXAMPLE/2003/_/R-NXGN-2087318

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes-for-sale/searchresults/detail/Suzuki/GSX-R1000/2004/_/R-NXGN-7554220
 
Jij zit ook in Apples spammailing dus :') :9

:Y

Ooit een iPod geregistreerd :') :+

Heb zaterdag ff de iPad van me broer geleend... maar ik wist na 10min al niet meer wat ik er mee moest _O- _O-

Wel leuk hoor, ff snel iets opzoeken.. muziek playlist controleren/linken met je audio systeem..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan