Gezocht Demper ZX6R

Ninoter

MF'er
19 mrt 2007
200
0
Ik ben op zoek naar een demper voor een Zx6r uit '98.
Heb rond 100 euro te besteden, dus als iemand nog een leuke brul pijp heb liggen, graag.
 
Hè ninoter, heb een carbon mivv gp liggen van een half jaar oud. Heeft onder een zx6r van 2003 gezeten. Hij staat op mf en op marktplaats als je hem wil zien. Groet marco
 
Ik ben op zoek naar een demper voor een Zx6r uit '98.
Heb rond 100 euro te besteden, dus als iemand nog een leuke brul pijp heb liggen, graag.

Ik heb nog een dikke carbon pijp liggen. Hij is afgelopen jaar opnieuw voorzien van dempingswol waardoor hij wat dieper is gaan klinken. Wordt bevestigd met 3 schroeven.

Geluid is waanzinnig, merk is onbekend, maar er heeft wel een label op gezeten.
IMAG0740.jpg


IMAG0741.jpg


Wordt voor 100euro geleverd incl montagebeugel (dan zijn de krassen ook niet meer te zien).
 
Hè ninoter, heb een carbon mivv gp liggen van een half jaar oud. Heeft onder een zx6r van 2003 gezeten. Hij staat op mf en op marktplaats als je hem wil zien. Groet marco

Past niet onder een Zx6r van 98..
 
Ik heb nog een dikke carbon pijp liggen. Hij is afgelopen jaar opnieuw voorzien van dempingswol waardoor hij wat dieper is gaan klinken. Wordt bevestigd met 3 schroeven.

Geluid is waanzinnig, merk is onbekend, maar er heeft wel een label op gezeten.
[afbeelding]

[afbeelding]

Wordt voor 100euro geleverd incl montagebeugel (dan zijn de krassen ook niet meer te zien).


Lijkt me niet verkeerd, maar past t onder een zx6r uit 98?
Zoja, wil ik wel langs komen rijden *O*
 
Verkocht!!
Ik kom hem halen en knallen we hem er gelijk onder.

Ga de nacht in dus moet ff kijken wanneer ik tijd heb, volgend weekend?
 
Verkocht!!
Ik kom hem halen en knallen we hem er gelijk onder.

Ga de nacht in dus moet ff kijken wanneer ik tijd heb, volgend weekend?

Da's goed. :Y Ik wil wel een beetje een indicatie hebben wanneer ik je kan verwachten, zit namelijk niet de hele dag in Utrecht :)
 
Ik vertrek zo 11 uur smorgens vanuit iets verder dan Rotterdam (hellevoetsluis). Dus ben er ongeveer half 1.

Gr, Remco
 
Hi Remco, prima. Ik heb mijn contactgegevens even verwijderd aangezien ik dat liever niet openbaar wil houden. Stuur me even een PM als je ze nog niet had opgeschreven ;)
 
Slotje voor nu maar. Mocht weer open moeten, dan hoor ik het wel van TS.
 
En toen bleek dat de zx6 een bredere uitlaatpijp heeft dan de zx9... -O-

Wel even gezellig bijgeluld met Richard Remco, bakkie gedaan, motorverhalen en zo ;)

:(

Topic mag dus weer open.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een rombo uitlaat voor je liggen 70 euro mag je hem kopen.

Uitlaat is gelast aan het begin en zwart gespoten niet storend de beugel laat de verf los maar dat ken je er zo af halen er zit trouwens een stuk fietsband onder moet je nog fff mooi afsnijden.

komt een zwaar en mooi donker geluid uit. hij heeft op mijn zx6r 1999 gezeten past 100%

Ik hoor van je.

 
Hij ziet er niet echt mooi uit, dat lassen is dat problematisch geweest? Wil wel zeker zijn dat ik er een tijdje mee doet..
 


Duidelijke foto erbij.

De uitlaat was daar lek en is gelast hier kan je zeker een tijd mee toe. beugel opnieuw zwartmaken en klaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan