SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

*O* Allen bedankt voor jullie reacties! Tof! *O*

Ik kan niet wachten om er op de rijden in m'n wit/zwarte outfit 8-)
Nu maar hopen dat het een beetje rijd :?

Als het zover is dan zal ik hier het filmpje plaatsen van mij in actie op de brommert.
Even geduld nog :Z
 
Met een dribbelend achterwiel door de bocht? Hoe jij dat zo mooi kan zeggen ;)?
 
potdikke wat een gaaf ding zo! yamaha moet dit gewoon ff goed bekijken en dan bekennen dat ze zelf te stom zijn geweest om het niet te produceren, manmanman wat gaaf *O* *O*
 
Wat nou streetfightertopic :X

Lekker ff wat foto's posten van plastic })

full



roosters geplaatst in de kuip 8-)

full


binnenkant zwart bekleed

full


Als het weer het toelaat ga ik ff een filmpje maken voor op youtube ;)
 
kan het verrekken, doe er nog een foto van plastic bij :P

De onderkuip (achterkant is het beugeltje nog niet af, rijdt wat makkelijker denk ik zonder hout ondersteuning _O- )

full


hoho nie alles is platic, de bevestiging en rooster zijn van oerdegelijk RVS ;)

:9
 
Laatst bewerkt:
Mooi gemaakt,met oog voor detail,zelfs rode stippen op de voorband...... :+
 
Spiegels zijn beter zo :Y :)

Zoals beloofd: zwart gespoten, en staat inderdaad stukken beter. Ben alleen nog niet zo tevreden over de aansluiting op de kuip.
Heb er al rubber omheen gedaan om de draad vh knipperlicht weg te moffelen maar het "voetje" zit nie naar m'n zin....
 
Echt super mooie machine! Als ik echt pietluttig ben, persoonlijk vind ik die ribbelslang op die spiegels niet zo mooi, en zou een andere rem/koppelingshendel in de kleur (oranje zwart, of helemaal zwart... ) erop zetten. Dat laatste gaat wel weer ten nadele aan de 'fabriekslook' dan natuurlijk...
 
Zoals beloofd: zwart gespoten, en staat inderdaad stukken beter. Ben alleen nog niet zo tevreden over de aansluiting op de kuip.
Heb er al rubber omheen gedaan om de draad vh knipperlicht weg te moffelen maar het "voetje" zit nie naar m'n zin....

Jonge jonge, kan nie lang duren voor een motormerk je als ontwerper aantrekt *O*

Mijn Ducati collega heeft het bijltje van zijn streetfighterproject er nu definitief bij neergelegd...ding wil hij in onderdelen van de hand doen (hint hint :+ )
 
ik zeg poederen die hendels :Y :Y zwart kleed af *D
strakke look gekregen zo in het wit. })
En precies het tl-lutje in het midden van de fiets.
Je blijft ook oog houden voor details he?? :9 :9
 
Wauw Yellowrider hij is echt mooi geworden en rijden doet hij vast super.... Dat doet namelijk iedere trx :]

Geluid fragment was al geplaatst toch :9~

 
Terug
Bovenaan Onderaan