SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

Toch mooie foto`s, en volgens mij voelt het niet als verliezen met een deelnemersveld wat qua inzendingen zo ver uit elkaar ligt, of wel?

Jouw beauty`s staan er wel mooi bij, en als ik had mogen kiezen...............................!

O nee zeker niet. Gewoon een leuke dag gehad en veel mensen van het forum gesproken.
En alle deelnemers hebben met passie gewerkt aan hun hobby daar heb ik respekt voor.
Smaken verschillen en dus het was een beetje appels met peren vergelijken (van streetfighter tot DKW).
Leukste vond ik de enthousiaste reacties van de bezoekers :}
 
Even in m'n eigen topic de koning zelfbouwdag promoten ;)
Want daar staat de caferacert op 25mei. *O*

Samen met meerdere MF uit het streetfighter topics.. :Y
Maar ze zijn opzoek naar nog veel meer deelnemers, gezien het aantal projecten op MF moeten er toch meer deelnemrs te vinden zijn :? Af of nog net niet af. Show je bike!!
De eigenaar stelt z'n showroom beschikbaar die Zaterdag en hoe meer zielen hoe meer vreugd. :9

full


:W
 
Vandaag foto's laten maken op de postbank:

full


Door Mark Meisner.
Ook van de TRX trouwens :)
 
Was gezellig en zijn beide erg mooie creaties!! Beetje jammer dat mijn spiegel opeens los lag in de camera, dus vroegtijdig moeten afbreken en laatste foto's met een simpele instap-dslr gemaakt van een maatje die mee was. Foto's komen vandeweek online!

20130427121345.jpg
 
Wat zijn ze toch mooi, zijn er ook wat foto`s (half) van boven genomen, zodat je de rode streep over de TR1 ziet lopen, dan namelijk is er helemaal niks mis met het `logo`rode dekseltje!

Ik vind het een prachtige omgeving met 2 droommachines.............(`k ga nog effe dromûh)
 
Wat zijn ze toch mooi, zijn er ook wat foto`s (half) van boven genomen, zodat je de rode streep over de TR1 ziet lopen, dan namelijk is er helemaal niks mis met het `logo`rode dekseltje!

Ik vind het een prachtige omgeving met 2 droommachines.............(`k ga nog effe dromûh)

Komt goed *D


Die trx is helemaal super !! Ziet er kicken uit en rijdt enorm lekker !!! :D

Die TR1 rijdt alleen lekker :P ( Tupperwarefan)

He Kevin :W Leuk dat je erbij was en wilde meehelpen :Y
 
Sorry, heb er geen woorden voor, machtig mooie foto`s


Complimenten voor de fotograaf, zeer strakke foto`s met mooie scherpte/diepte!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan