Voorvork CBR600F2/F3 100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joyrider-80

Die hard MF'er
17 jul 2007
371
11
Rotterdam
Te koop voorpoten van een CBR600F2 19951994. Deze zijn hetzelfde als de F3 poten, dus met boutjes onderaan om ook de uitgaande demping in te stellen. Ik had specifiek deze gekozen omdat de uitgaande demping niet in te stellen is in de poten van de eerdere jaren van de F2.

Ik wilde eigenlijk mijn VFR750 compleet verbouwen en o.a. deze poten eronder zetten, maar ik de kosten van het hele project zijn me eigenlijk toch te hoog. Volgens de verkoper waren de poten net gereviceerd, ze zijn iig niet lek en ik heb ze nog even grijs gespoten.

pics:

voorpoten_cbr600f2_f3_1.jpg

voorpoten_cbr600f2_f3_2.jpg

voorpoten_cbr600f2_f3_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze zijn hetzelfde als de F3 poten, dus met boutjes onderaan om ook de uitgaande demping in te stellen.
Ik dacht dat de instelling van de uitgaande demping juist boven op de vork zat :?

post-3930-1288972188.jpg

(schroefjes bovenop de veervoorspanningsverstelling)
Indien het toch is wat ik denk dat het is dan heb ik wel interesse.
 
Right, net even nagekeken en je hebt gelijk. De rebound demping zijn de schroefjes bovenop (deze zitten er idd op) en de compressiedemping zit onderaan (deze zit er ook op).
 
Dat de F2/F3 instelbare ingaande demping heeft betwijfel ik maar zou mooi mee genomen zijn.
Ik wil ze wel van je overnemen maar zit een beetje krap in tijd om ze op te halen.
Zou je ze ook willen opsturen of een tijdje vasthouden en dat ik al een gedeelte naar je overmaak?
 
Hmmm, ik zou toch zweren dat dat het geval is, maar zou ook kunnen van niet :p Anyway ik wil ze best voor je vasthouden hoor, ze staan absoluut niet in de weg. Als je alvast wat pieken overmaakt als een soort downpayment dan kunnen ze hier 2 maanden blijven staan, lijkt me redelijk toch?

gr.

Eelco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan