Mini actioncams voor stunten / circuit / weg

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Ik heb nog een paar setjes action cams liggen voor de motorrijder hier omdat ik ze toch niet ga gebruiken. Ga nu voor een HD actioncam voor mijn motor avonturen in Bali a.s. zomer.

Het zijn goede camera's voor het geld en kwaliteit is beduidend beter dan menig ATC camera .

- CD rom met drivers
- De camera
- Siliconen hoesje
- USB oplaadkabel
- Bevestigingstouwtje
- Adapter
- 3 verschillende montage beugels

Zijn nog niet gebruikt dus nog in verpakking. Mogen weg voor 20 euro per setje.
Je zou ze zelfs voor de wintersport kunnen gebruiken *O*

Foto:

jg49wk.jpg
 
Van een mede forummer:

Je kan er ongeveer 2 uur mee filmen. In 2 uur film je ongeveer 3 gigabyte :)
 
nieuwprijs is op ebay 13euro ofzo, maar dan heb je ze nog niet thuis.. kan zijn dat dit een wat mooier model is, en dat ze daarom 20euro zijn. (die van ebay 13euro zijn met een plastic behuizing, ik heb er 1 met metalen behuizing)
 
Volgens mij kunnen de beelden die je gepost hebt nog wel wat beter, afhankelijk van de positie van de camera.
 
Handel @ MF was dacht ik niet bepaald de bedoeling?

Overigens is het mij nog nooit gelukt om met dergelijke/zelfde apparaatjes 3/4uur te filmen op een 4 gig kaartje?
 
Laatst bewerkt:
Deze zijn gewoon van plastic behuizing. 20euro is de vaste prijs iig. Anders laat ik ze wel in de kast liggen mocht ik ze weer nodig hebben. ;)

Verzendkosten in een bubbeltjesenvelop naar Belgie is ongeveer 4 euro.

Handel @ MF was dacht ik niet bepaald de bedoeling?

Overigens is het mij nog nooit gelukt om met dergelijke/zelfde apparaatjes 3/4uur te filmen op een 4 gig kaartje?

Geen handel, weet niet waar je dat op baseert? Bied hier gewoon setjes aan die ik niet ga gebruiken omdat ik toch met HD wil gaan filmen van de zomer met stunten en vakantie op Bali. Ze zijn op Ebay miss goedkoper, maar dan moeten verzendkosten er nog bij en een wachttijd van 4 tot 6 weken eer ze in NL zijn. ;)

En over de opname capaciteiten, ik baseer deze gegevens op internetbronnen, niet op eigen ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Zijn leuke camera'tjes voor het geld, hoor. Heb er zelf 2. Beter ontworpen dan menig ander goedkoop camera'tje.

Enige nadeel: het geheugenkaartje steekt een heel klein pietsie beetje uit. Daardoor kan het zijn dat als iets op het geheugenkaartje drukt (bevestiging van de camera) het kaartje door de trillingen ingedrukt wordt en niet goed contact maakt. Bij montage gewoon even opletten dat niets tegen het kaartje kan drukken.

Ah ja, ze kunnen ook niet goed tegen water, maar dat mag niet echt een verassing zijn voor deze prijs. :)
 
Zijn leuke camera'tjes voor het geld, hoor. Heb er zelf 2. Beter ontworpen dan menig ander goedkoop camera'tje.

Enige nadeel: het geheugenkaartje steekt een heel klein pietsie beetje uit. Daardoor kan het zijn dat als iets op het geheugenkaartje drukt (bevestiging van de camera) het kaartje door de trillingen ingedrukt wordt en niet goed contact maakt. Bij montage gewoon even opletten dat niets tegen het kaartje kan drukken.

Ah ja, ze kunnen ook niet goed tegen water, maar dat mag niet echt een verassing zijn voor deze prijs. :)

Danku voor deze top review *O* :+
 
nieuwprijs is op ebay 13euro ofzo, maar dan heb je ze nog niet thuis.. kan zijn dat dit een wat mooier model is, en dat ze daarom 20euro zijn. (die van ebay 13euro zijn met een plastic behuizing, ik heb er 1 met metalen behuizing)


Ik wil niet veel zeggen, maar op Ebay kost zo eentje 13 dollar incl. verzending. Voor ongeveer 10 euro heb je m dus thuis.
 
Tuurlijk, als je daar een simpel beugeltje van RVS/hout oid fixt. Dan zet je 1 vd houders vast op dat beugeltje en klaar.
 
Dude, ik woon ook in tilburg. waar woon je kom ik zn ding kopen van je! grtz PM maar terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan